Inlägg från: Prins William |Visa alla inlägg
  • Prins William

pimp my hyresrätt!

mamma sbg skrev 2007-02-21 11:00:41 följande:
    ja jag ska ta före o efterbilder. lovar! kommer nog bli väldig skillnad för det e gult på väggarna nu o det gillar jag inte!!!vi ska flytta in nästa lördag så det kommer bilder efter det.
    Urk!!! GULT bläää...jag har det i köket...o det satte vi det för ett år sen...o jag HATAR det nu...jag vill ha BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUNT o det kommer det att bli...har tapet i galleriet....vad tror ni om det...eller ni MÅSTE tycka om det för vi hämtar det idag hahahah
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Prins William

hr går det framåt emd mina tapeter i sovrummet! nu e det bara resten kvar

• Prins William
    kolla i min mapp "pimp my hyresrätt" där finns nu lite mer bilder Bla på köket!!!
    vad tycker ni???? det e då inte klart....men lite får ni ju se!!
  • Prins William

var e alla??? håller ni på för fullt med renoveringen

• Prins William
    mrsbygg skrev 2007-03-01 09:25:47 följande:
    humf..jag har gett upp! fortfarande inte börjat me sagas rum hehe..orkar verkligen inte så jäklans mycket saker blir tokig! ska sluta köpa leksaker åt henne!!
    hihi jaaa vi fick ju byta rum så william fick större! PGA han alla leksaker hihi
  • Prins William
    NUUUUUUUUUU e köket PRECIS klart!!! tapeterna e på plats! nu ska det bara städas o sätta upp nya tavlorna
    vart JÄTTE nöjd med mitt val av tapet!!!

mer bilder kommer snart!
  • Prins William
    NU ligger det NYA bilder inne
  • Prins William
    mammab-
    TACK
  • Prins William
    Happyness skrev 2007-03-03 14:21:10 följande:
    Super fint kök!!  Mamma till en busunge
    Lejra skrev 2007-03-03 16:47:20 följande:
    Prins William: Köket blev ju ursnyggt!!! Gillade verkligen dom tapeterna!
    TACK! jag e såååå nöjd
  • Prins William
    Fling skrev 2007-03-09 19:45:21 följande:
    Här vill jag vara med Vi flyttade in i våran lägenhet i januari i år, och då lovade dom att vi skulle få nya tapeter, vi har tjatat efter dom sen dess! Nu ska vi äntligen få nya tapeter i alla rum, med tanke på att dom som sitter här redan, är från -97, så ni kan ju tänka er hur som ser ut =/Jobbigt bara att tapetsera när man satt upp allt på väggen där det ska sitta, å allt sånt.. Men det kommer bli så mycket finare när vi fått dom nya tapeterna Vilken färg tycker ni är snygg i ett vardagsrum, sovrum, kök?några tips? Ha ni egna bilder på era rum kanske?
    tjohopp! du kan kolla in hos mig! om du itne redan har gjort det!
  • Prins William
    JAG blir sååååå !! vi har fortfarande inte fått nya bänken till köket! dom har säkert inte beställt nån heller! så fort jag ringer så gör gubbfan upptaget! undrar om han tycker jag ringer för oftaFörvånadHemlis MEN ingen annan ringer o klagar på saker här så det blir ju jag!  men men! jag får ringa ringa ringa ringa!
  • Prins William

vi ska få byta ut köksbänken (diskbänken) nu har vi en ljus ful sak som "trät" har murknat på/mögel!!!!!!! så jag var o kollad epå en ny! en mörk skiva!! nu ska bara gubben ta o beställa o SVARA när man ringer!!!

• Prins William
    mrsbygg skrev 2007-03-10 10:52:05 följande:
    hehe okej!!

går det bra för dig då??
  • Prins William
    mmm den där lusten...usch ja...det vet jag MKT VÄL vad det handlar om hihih o jag e INTE gravid! jag har tappat lusten iallfall...sen tomt i kassan med!
  • Prins William
    NicoleSthlm skrev 2007-03-10 11:14:39 följande:
    Halloj!! Är vill jag vara med Vi har precis skrivit kontrakt på en trea och får flytta in till 1 maj....Till historien hör att dom som bodde där innan har rökt pipa inne i 18 år så väggar o tak är guuuuuula... men hyresvärden ska fixa v-rum och hall iaf....Det här kommer vi att göra själva:sovrummen- måla, lägga klick-golvköket - måla, lägga golv, byta diskbänk mot bänkskiva och ny ho, måla skåpsluckornahallen- Lägga fejk klinkers....Vi väljer att göra detta själva för det är billigare än att be hyresvärden att göra det...Några som har några tips???? They call me Piff........ Piff A Till.....
    E det hyresrätt alltså??? då tycker JAG att dom ska fixa hela lägenheten åt er om dom som bodde innan i huset har rökt pipa i lägenheten!
    Om det vart häromkring så skulle dom fått betala lägenheten eftersom den blir ju helt förstörd från allt rök!!!
  • Prins William
    NicoleSthlm skrev 2007-03-10 12:19:18 följande:
    Prins William: Vi har pratat med besikningsmannen o han sa att tyvärr får rökarna rätt... helt bissart!!! Dom sa att vi fick välja mellan att dom fixade båda sovrummen eller hall o v-rum.... Sen så har hyresvärden tagit bort det där med att lgh fixas efter ett visst antal år... Utan nu får man beställa arbete o antigen betala allt på en gång eller få hyrestillägg.... men sen när man flyttar så får man betala det som är kvar....Hellre att dom gör nått kostnadsfritt än inget alls...... They call me Piff........ Piff A Till.....
    HMm....ja det e klart! hellre nåt än inget!
    ja du...tycker det e helt bissart! rökarna har ju förstört lägenheten....men men ni kommer ju fixa till den så den blir bra igen!! glöm inte före o efter bilder
  • Prins William
    JohannaJ skrev 2007-03-10 22:16:21 följande:
    A=B*L
    hmm va????
Svar på tråden pimp my hyresrätt!