• Tygtiiger

Worls of Warcraft!!

Vi spelar också här hemma, och ska såklart köpa varsitt TBC också. Båda kör mest på Thunderhorn, lite på Mazrigos ibland.
    Huvudsakligen Horde - jag har en orc warrior och en troll shaman som mina mains och levlar låååångsamt - så blir det med små barn hemma!!
    Min man har en lvl 60 druid och levlar upp flera olika alts samtidigt. Tyvärr är hans 60 på mitt konto så när han grindar BG:s får jag spela på min lilla mage som jag har på hans konto och det är inte så kul så då surfar jag eller gör något nyttigt

Jag ska köra en BE warlock, gillar warlocks men har inte riktigt orkat levla upp någon förbi 15 på hordesidan. Min man säger att han ska göra en paladin och vara störig i battlegrounds

Någon mer som tror att Blizzard plötsligt kommer att nerfa paladins KRAFTIGT när de har spelats på hordesidan ett tag? Jag är övertygad om att majoriteten av blizz styrelse spelar ally pallys...

• Tygtiiger

Aros: jag kan inte heller tänka mig att spela pally, jag har försökt men det är så vansinnigt tråkigt. Tyvärr är de ju så vansinnigt overpowered. Men min man gnuggar riktigt händerna vid tanken på att få spela pally och ge igen mot allysarna i BG, han säger hänfört att han ska vara riiiiktigt jobbig och springa runt med sin bubbla uppe och jäklas med alla.

Nej, jag ska spela warlock, det är kul!

Har ni sett de här:
    www.cafepress.com/buy/wow/-/pv_design_details/pg_2/id_10797653/opt_/fpt____________CX_________K/c_0/

• Tygtiiger

NK: kör din lock, de har gjort hemska saker med warriors, jag älskar min 48 warrior men hon är usel, jag funderar på att specca om henne till prot och faktiskt överleva då och då.

Svårt att hinna spela med någon reda med barn hemma, det blir någon timme då och då och inga instances, så just nu har jag rätt dålig utrustning också.

men jag ska levla upp min warlock (de är jätteroliga att spela) och min shammy också!!

• Tygtiiger

vikingafrun. kolla in warriorforumen på www.wow-europe.com - där kan du hitta en bra tanktråd och en hel del råd om olika builds etc.
    forums.wow-europe.com/thread.html&sid=1

Jag vet tyvärr ingen svensk sida

Odella: vi spelar i princip istället för tv. Jag kör när sonen sover på kvällen, i snitt ett par timmar om dagen, men det blir inte varje kväll utan kanske 2 - 4 timmar 4 ggr i veckan. Nu är sonen så stor att han ibland kräver att få "titta på trollen" - han gillar särskilt taurens som kallas kossatroll, men då springer vi mest runt så att han får trycka på "space-knappen" så att trollen hoppar.
    Jag tycker det är en bra regel att spela när sonen sover, så stjäl det inte tid från honom.

• Tygtiiger

I mitt lilla gille vet folk att jag är tjej och över 30 Inte för att de inte skulle kunna gissa det ändå på spelstilen

Vi är ett litet gille som var väldigt kul för 6 - 8 månader sedan, men nu har några av killarna minskat ner sitt spelande dramatiskt (tacka för det, de är i min ålder och de spelade MYCKET) så vi är inte så många kvar. Men jag brukar utnyttja guildchaten till att prata med IRLvänner som också spelar

Jag kör inte instances - möjligen små tillsammans med familj och vänner, som man kan fixa på 3 - 4 timmar och där alla vet att jag och min man har en liten son som plötsligt kan vakna och då går först. Så jag är urtypen för en casual player, pular runt lite och levlar saaaaakta. Men det är ändå kul, särskilt battlegrounds

• Tygtiiger

Nix, Horde på Thunderhorn. Verkar vara en hel del Horde bland oss, kul!

Jag får inga skamliga förslag
    Men de kommentarer jag fått har jag oftast kunnat bita tillbaka med att jag är gift och har barn och man på servern Eller att hänvisa till att jag har en dum, grön, våldsbenägen ork med mailtrosor som main och gissa hur snäll man blir av mailtrosor? (Hon såg ut som om hon hade det ett tag, nu har hon ju plate )

• Tygtiiger

Legewiel: den tycker jag att du ska köra med! Gör ett makro!

Nu ska jag spela lite för jag är trött!

Svar på tråden Worls of Warcraft!!