• Extremebettygirl

Worls of Warcraft!!

Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!

• Svar på tråden Worls of Warcraft!!
  • NK80

Sambon var ute vid midnatt och hämta sin collectors box, han satt uppe till 3:30 och gick till jobbet 7:45, hahaha! Verkar vara grymt kul! Draneis och blood elfs verkar heeel coola!

Upia, Jag spela flörtig dancer tillverka mina egan kläder, alltså då Master Dancer och Master Tailor. Var så jäkla kul i början! Synd att SOE förstörde spelet med sina crazy jedi idéer. Jag var självklart med i Imperiet, fanns det något annat val

• Zahcro

Aros-- japp vet att man måste vara lvl 58 det var därför han inte tyckte det var bråttom med det. men det är beställt i dag så det kommer väl imorgon eller på torsdag. är lvl 56nu går upp i lvl om ca 25k xp. men jag ville ju starta min nya mage BE..

blev jätte sur förut.. när jag var runt lvl 40 så tamade jag bag'thera (stavning) lvlade upp honom men sen så var det bara 29training ponits kvar.. var så i flera lvl blev jätte irriterad och hämtade en annan pet - wolf för jag trodde det var fel på min fina elite men i dag blev det samma sak med min wolf. 29 points!!! *grr* kollade runt lite o hittade sen en sida Pet talent calculator.. såg där att man bara får 300poäng!!! *grr* inte konstigt att jag inte får mer än 29 då! jaja nu har jag respeccat henne mkt armor och stamina.

Hur går det på era servar?? kl 17 i eftermiddags fanns det 1 lvl 63a massor av 62or o massor av 61or sökte på /who paladin & /who Blood elf och fick upp masssor fast dom listar ju bara 49st så det är säkert mer än det. kl 17 var 2 st paladiner lvl 23 :P hehe

• Liquidice

Vi hade också förbeställt 2 ex som skulle komma i brevlådan, förbetalt och klart. Vad händer? Jo, ETT ex dimper ner i brevlådan.PAAANNNIIIKK!!
    Ringde och klagade i ren desperation, så då sa dom att jag kunde åka in till stan och hämta ett ex till. Puuuuhhh! Husfriden var nära att ryka där ett tag

• Earlyblaze

Sambon knallade glatt iväg 23:45 för att hämta våra 2 ex, 00:10 var han hemma igen (tackvare en snäll kvinna som gick och hämtade kölapp under dagen), innan 00:30 var vi båda uppgraderade och igång. Han fortsätter med sin rouge medan jag har startat mig en blood elf. Tur att man har en liten kille som kräver uppmärksamhet och håller en kvar på jorden, annars hade man nog fastnat...

• Zahcro

En fransman blev lvl 70 på 28timmar. med hjälp av sin guild (40pers) www.worldofwar.se/ Nyheten "Level 70 på 28 timmar "

• NK80

Låter lite märkligt tycker jag.. varför är hans andra guild kamrater bara lvl 62 kan man undra.

• Aeny

En fråga till er WOW-experter
    Har man någon nytta alls av TBC när man bara är lvl 20? Brorsan och hans kompis är 10-20 nånstans och kompisen hade tänkt köpa TBC igår men det var slut då... Ska jag säga åt dom att han inte behöver expansionen ännu eller är det lika bra att skaffa den?

• Zahcro

NK80 ingen aning men det finns en bild där man ser att han är lvl 70.

JAG BLIR TOK GALEN!!!! World Server Down står det heeela tiden på min hunter!!! men inte min präst eller rogue eller sambons gubbar..varför min hunter för!!! är det bara för att wow inte vill att jag någonsin ska komma upp till lvl 60

• Zahcro

Aeny -- med tbc så får du tillgång till 2 nya raser. men det är väl det enda dom kan göra för det nya området outland är för lvl 58+

• Aeny

Zahcro, tack för svaret. Ska informera pojkarna om det så får dom bestämma själva.

Svar på tråden Worls of Warcraft!!