• Zahcro

Worls of Warcraft!!

Jag har ju redan spelat en blood elf :) hihi sambon fick en beta key till det så jag har fuskat lite.. så fort jag blir lvl 60 (om 6lvlar) så ska jag köpa TBC inte innan. kan ju ta ett tag innan jag går upp dom lvlarna

• Zahcro

beta key är att du får ladda ner TBC och får en produkt nyckel typ. du vet siffror o bokstäver för att kunna installera.
    Blood elf är kul dom snurrar när dom hoppar söta.. men spelade bara till lvl 8 det var ju sambons konto så han lvlade upp sin warlock ist. fast bara till lvl 62. han tröttnade. tyckte det var onödigt att lvla upp den till 70 o sen börja om igen.

• Zahcro

yay jag fick TBC i födelsedags present igår hihi så nu måste jag skynda mig o lvla upp fort lvl 54 nu

• Zahcro

Ellskling -- min är en troll hunter -horde

men på tisdag kommer jag starta upp en ny men vet inte om jag ska spela med den på en gång. vill gärna komma upp till lvl 60 först det är mitt mål!

Är riktigt trött på att spela hunter är inte spec populär klass att ha med i en grupp. vet inte riktigt vad jag ska välja men tror det blir en mage igen (hade en förut blev lvl 36) Jag vill ha en klass som folk vill ha men som inte har allt för mkt ansvar som en präst eller warrior. jaja får se.. mage kan ju vara blood elf!!

• Zahcro

nu är det inte långt kvar tills sambons tbc kommer i lådan.. men han har inte beställt ngt till mig ännu dumma sambo usch. va ska du med det till på tisdag du är ju inte ens lvl 60 då. sa han.
    *snyft* ville ju ha det i dag ialla fall även fast jag inte är 60..

• Zahcro

Aros-- japp vet att man måste vara lvl 58 det var därför han inte tyckte det var bråttom med det. men det är beställt i dag så det kommer väl imorgon eller på torsdag. är lvl 56nu går upp i lvl om ca 25k xp. men jag ville ju starta min nya mage BE..

blev jätte sur förut.. när jag var runt lvl 40 så tamade jag bag'thera (stavning) lvlade upp honom men sen så var det bara 29training ponits kvar.. var så i flera lvl blev jätte irriterad och hämtade en annan pet - wolf för jag trodde det var fel på min fina elite men i dag blev det samma sak med min wolf. 29 points!!! *grr* kollade runt lite o hittade sen en sida Pet talent calculator.. såg där att man bara får 300poäng!!! *grr* inte konstigt att jag inte får mer än 29 då! jaja nu har jag respeccat henne mkt armor och stamina.

Hur går det på era servar?? kl 17 i eftermiddags fanns det 1 lvl 63a massor av 62or o massor av 61or sökte på /who paladin & /who Blood elf och fick upp masssor fast dom listar ju bara 49st så det är säkert mer än det. kl 17 var 2 st paladiner lvl 23 :P hehe

• Zahcro

En fransman blev lvl 70 på 28timmar. med hjälp av sin guild (40pers) www.worldofwar.se/ Nyheten "Level 70 på 28 timmar "

• Zahcro

NK80 ingen aning men det finns en bild där man ser att han är lvl 70.

JAG BLIR TOK GALEN!!!! World Server Down står det heeela tiden på min hunter!!! men inte min präst eller rogue eller sambons gubbar..varför min hunter för!!! är det bara för att wow inte vill att jag någonsin ska komma upp till lvl 60

• Zahcro

Aeny -- med tbc så får du tillgång till 2 nya raser. men det är väl det enda dom kan göra för det nya området outland är för lvl 58+

• Zahcro

Serven Ravencrest starade om igår och jag kunde äntligen logga in. gjorde nogra quests i Silithus och stack sen fort som tusan till Undercity.. vill inte vara med om en kraschad Kalimdor igen måste lvla.. ska snart lämna stora tjejjen på dagis sen när jag o lillan kommer hem ska jag questa till kl 13!! får mitt tbc i dag tror jag så i eftermiddag när barnen leker/sover så kan jag starta min söta mage BE tjej ofc. precis som alla andra tjej BE alltså..

Svar på tråden Worls of Warcraft!!