Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
oj lvl 50.... här kämpar jag med min lvl 23....
får väll spela på ikväll!!
detta är min 3e hunter och den högsta har kommit till lvl 47 och 30+ förut så jag är skit stolt nu!!
Vill komma till 60 fort så jag kan spela med sambon.. Han har en 60lock på samma server som mig. och p US har han en 60- pala, rogue & mage
Ska spela lite mera maraudon i kväll tror ja.. om inte vi ska se på Pirates of the carrabian 2
Jag spelar på Kazzak.
Har en lvl 60 undead warrior, Wilda heter hon.
Har även en lvl 45 tauren hunter, Jensan.
Har varit med i ett större guild med Wilda, kört mc, zg m.m. Men sen Linus kom gick jag tillbaka till min vännerguild.
Nu väntar och längtar man bara efter TBC!!!
Gubben spelar också...
Hohoo.. kul att denna tråden blev puffad..hehe.
Kändes lite död ett tag *ler*
Jag har haft ett uppehåll på spelandet.. Annars så är det min 60 Warrior Tiarah som gäller..*smile*
spelat upp till naxx..
Men som sagt..Wow är dött för tillfället..alla går o väntar på TBC
Zachro: Wohooo Grattis.. kom igen nu.. inte långt kvar.. Det är när man är lvl 60 som allt roligt börjar..
Neheee nu har jag läst massa wow..så nu måste jag betala så jag kan spela..är såååå sugen juh
Hejhej!
Hängde lite i de gamla wowtrådarna så jag måste ju haka på här oxå
Spelar UD Mage (Mseve) på Arathor, lvl 56, har en förkärlek för pvp så det har gått lite långsamt med levlandet.
Ska köra igång nu och ta mej upp till 60 innan BC kommer .
Kommer satsa på pvp även i framtiden, det är svårt att köra raider etc med småbarn i familjen, det har sambon fått erfara...
Sambon är förövigt betatestare för BC så jag har provkört lite, det kommer att bli skoj!!!
Vart oxå lite sugen på att spela nu, men det är lite sent, får köra imorrn istället
Extremebettygirl -- 50ooo xp till lvl 52
hihi det går framåt..
Anmäler ni alla bottar ni ser?? Var o grindade i går o såg en ally-hunter. han rörde mig inte o han var lvl 60. kom tillbaka senare på kvällen då var han fortfarande där.
bottarna orkar jag inte hålla på att anmäla, räcker med alla hemska spammare.
kul att logga in och se att man har post och så tror man att man fått sålt nått eller så men så är hela lådan full med dessa f********e spammail om guld och skit.
hejhopp.
jag har en lvl 60 gnome warlock, cottoncandy, och en 60 rogue,frejja, på burning legion., och en 52 dwarf hunter på stormreaver som heter rödluvan :P
blir ju inte att man spelar så mycket nu sen lillan kom, dock :)
men jag lär ju spela mer när bc kommer, har redan bokat 2, en till mej å en till gubben :P
Har en lvl 60 ud priest på Kazzak, men sen Felix kom och tog över mitt liv så har jag inte spelat ngt. Även min sambo spelar, en lvl 60 ud rouge, oxå han på Kazzak. Båsa väntar otåligt på TBC...
nu är min hunter lvl 52!!!! yay.. hehe går skit långsamt men det går framåt..
gjorde maraudon iförrgår. grr va irriterad jag blev. dom försökte undvika flera mobs men det slutade med 3 onödiga wipes. sista var precis innan den bossen som droppar infernal trickster leggings som jag så gärna vill ha.. då drog alla
fy va surt.