• Extremebettygirl

Worls of Warcraft!!

Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!

• Svar på tråden Worls of Warcraft!!
  • Liquidice

Spelar också, har en undead mage lvl 56 på Argent Dawn. Har inte kunnat spela så mycket på sista tiden då jag har en liten bebis och en 6-åring som kräver det mesta av min tid, men ska bli spännande när TBC kommer

• Zahcro

Blä va irriterad jag blir.. va inne i maraudon i dag igen o efter vi dödat prinsess så drar alla jag vill ha mina byxxor!!!

• Extremebettygirl

Hur lång tid tar det för er att köra igenom en Mara Zachro..Hejar på dig..det går ju framåt =D

• Extremebettygirl

Hur lång tid tar det för er att köra igenom en Mara Zachro..Hejar på dig..det går ju framåt =D

• Ellskling

jao här é en till som lirar.
    har en NE druid lvl54 på twilights hammer.
    nån mer som lirar där?

• Dellan

Hej

Jag är nybörjare jag ser jag började strax före jul
    Har en Night elf Hunter lvl 11 på burning legion
    Min namne

lever för mina pojkar..
  • Zahcro

extreme -- ingen aning har aldrig varit med i en grupp som gör klart.. dom jag varit i har krånglat massor ska leta efter en så fort emilia somnat. sambon kanske ska hjälpa mig lvl 60 lock

• Extremebettygirl

ZachRO PUG är bland det värsta som finns..Du är inte med i ett bra gille?

• Zahcro

Japp är med i en bra guild. guilden är uppdelad på två st. Den ena är lvl 1-50 och den andra 50-60/70 så just nu ligger jag ganska långt ner eftersom jag bara är lvl 52 dom flesta är lvl 58++

Men sambon i jag gjorde maraudon ensamna igår ett par gånger men inga byxor droppade ska gå några rundor i kväll igen. iom serveren kommer upp. Vi kör en 35mins runda till min boss o sen går vi ut.

• PJH

Jag vill testa World of Warcraft. Vad ska man tänka på när man börjar? Jag behöver inga långa svar.

Svar på tråden Worls of Warcraft!!