Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Spelar också, har en undead mage lvl 56 på Argent Dawn. Har inte kunnat spela så mycket på sista tiden då jag har en liten bebis och en 6-åring som kräver det mesta av min tid, men ska bli spännande när TBC kommer
Blä va irriterad jag blir.. va inne i maraudon i dag igen o efter vi dödat prinsess så drar alla jag vill ha mina byxxor!!!
Hur lång tid tar det för er att köra igenom en Mara Zachro..Hejar på dig..det går ju framåt =D
Hur lång tid tar det för er att köra igenom en Mara Zachro..Hejar på dig..det går ju framåt =D
jao här é en till som lirar.
har en NE druid lvl54 på twilights hammer.
nån mer som lirar där?
Hej
Jag är nybörjare jag ser jag började strax före jul
Har en Night elf Hunter lvl 11 på burning legion
Min namne
extreme -- ingen aning har aldrig varit med i en grupp som gör klart.. dom jag varit i har krånglat massor ska leta efter en så fort emilia somnat. sambon kanske ska hjälpa mig
lvl 60 lock
ZachRO PUG är bland det värsta som finns..Du är inte med i ett bra gille?
Japp är med i en bra guild. guilden är uppdelad på två st. Den ena är lvl 1-50 och den andra 50-60/70 så just nu ligger jag ganska långt ner eftersom jag bara är lvl 52 dom flesta är lvl 58++
Men sambon i jag gjorde maraudon ensamna igår ett par gånger men inga byxor droppade ska gå några rundor i kväll igen. iom serveren kommer upp. Vi kör en 35mins runda till min boss o sen går vi ut.
Jag vill testa World of Warcraft. Vad ska man tänka på när man börjar? Jag behöver inga långa svar.