• Anonym (kåtis)

    strap-on i baken

    Har någon testat strap-on på sin kille?
    Vi beställde en på nätet och väntar med spänning
    på att få testa den! ;)

    Gillar era killar att bli tagna i baken?

  • Svar på tråden strap-on i baken
  • getingmidja

    Jag har testat det på en kille (nej, inte den jag har nu ), han hade köpt en strapon.
    Men den var nog av en billigare variant, för den var inget skön alls att ha på sig.
    Fast jag tror ändå att han gillade den.

  • Anonym (jovisst)

    han älskar det men vi gör det inte så ofta och bara med en vanlig dilo

  • Anonym (kåtis)

    Javisst, vi brukar köra med dildo eller fingrar men det blir ju lite enformigt. Tänkte att strap-on skulle framkalla mer action. ;)

  • Anonym (straptjej)

    Hihihi

    Här har ni strap-onens gudinna Vi har många olika varianter Mannen älskar det och jag älskar det med Trodde inte att det var så många som gillade det

  • Anonym

    Skulle aldrig få köra in något där på min pojkvän, men skulle lätt testa om jag fick! :)

  • Anonym

    Nej man behöver inte vara BÖG för att man gillar att få något i rumpan. Deras G-punkt sitter där.

  • klaas

    Är säkert inte fel med anal stimulans,men aldrig med en kukatrapp!!
    Fyfan vad det skulle kännas motbjudande....

  • Anonym (kåtis)

    Fint, det finns andra som är intresserade av samma sak. Man behöver alltså inte känna sig snuskig! :)

  • Anonym

    Nää..usch... jag skulle aldrig kunna göra det på min kille. Och han skulle aldrig tillåta det! Men roligt för er iaf... smaken är ju som...eh, baken! :D

  • Anonym (funkar?)

    Men hur funkar det rent fysiskt? De flesta dildos är ju typ hyfsat stora och min stackars bak är hyfsat liten. Måste ju göra typ, ont.

Svar på tråden strap-on i baken