• enny signatur

SMärta i vänster ben, typ

ont så in i helsike i vänster ben, eller under rumpan snarare. hur förklarar man det mitt bak, längt upp på benet typ. gör ont som i smärta... som om jag har ett jätte blåmärke där. haft ont sen i går, men jsut nu kan ajg knappt gå. vad tusan kand et vara?
    är i v 34+6 för allmän informations skull.
    vad kan amn göra åt det? fudnerar påe tt varmt bad efter maten, kanske kan hjälpa, risken är väl att man blir kvar där...

• Svar på tråden SMärta i vänster ben, typ
  • enny signatur

Zussa: låter som något man iallfall kan påverka, eller har jag fel?

förstår inte vad tusan all smärta komemr ifårn, ser ju ut som ajg lånat ett av pinoccios ben :/... de toch en stor mage, jiipi, känner mgi som tja dumbo på hal is (nej ingen bambi här inte...)

• Supermamman71

Nja panodil kan hjälpa i mot den värsta smärtan sen e det bra o röra på sig. Jag har med ischias problem o på det foglossningar så i kväll e det ingen rolig kväll inte :( efter en dag ut i affärena

• enny signatur

Zussa: lät itne alls possitivt :(
    hur länge har du haft så?
    blir även ishasproblem sämre av röresle (har för mig att foglossning blir det)

har en dle foglossning jag med, emn ganska lite, däremot massa problem emd ligamenten *suckar*
    man låter ju nästan som en 90 årig tant dock, men jag hoppas de tär tillfälligt, känner mig som en stor smärta bara *ajjar sig'

• Mamma till Philip Nova Elliot

Jag tycker oxå att det låter som ischias men de  e inget att oroa sig över det behöver varken bli värre lr bättre sa en bm på min mvc. jag har det nämligen redan och går in i v 8 idag!!! Mindre kul ifall det bara blir mer o mer men det behövde det inte bli Det jag tycker hjälper är sätesvärmen i bilen (max värme) fast de e klart, där kan man ju inte alltid sitta men det blev bättre! 

Lycka till (jeg vet från förra grav hur jäkla ont det gör)

Philip född 021128 och Bebis BF 070807
  • Supermamman71

Jag har haft problem i 10 v ca nu, men nu har det blivit värre bra när man vaknar men efter 5 min så e det fullkraft på det.

Ischiasen kan jag känna mer av om jag rör mig mycket och fel. foglossningarna blir värre :( av allt typ.

Inte glad nu för nu har jag så ont i fogarna o ska in till stan och handla:(

Zussa web.telia.com/~u37301242/v%e4lter.jpg

• enny signatur

båda mina ben gör jätte ont nu, känns som det blivit värre, ve titne omd e tär exakt samma smärta iofs. tror att det lugnat sig på så sätt att vänterbenet inte känns lika hemskt men å andra sidan gör båda jäkligt ont. ondast gör det när jag INTE stödjer på just det benet... :/

• Supermamman71

Kan det vara så att din foglossning blivit värre.
    Själv klara jag knappt av att gå just nu av smärta.

• Supermamman71

Bara o bita i hopp.

Nu la jag min dotter här igen som varit vaken i 2 timmar,så nu hoppas jag hon somnar så jag kan vila mina stackars fogar.

ska ringa bm senare i dag o höra om man kan få låna en tens apparat på sjukgymnasten.

• enny signatur

låter som en bra ide, jag hoppas du får lite bukt med det så smärtan iallafall minskar...

Svar på tråden SMärta i vänster ben, typ