• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

Sole- äta bör man annars dör man - du kan väl äta mellan pluggandet? Har också detdär ilningarna- tror bebisen stöter emot nerver.

Lillen- hoppas nya BM var ok ändå, jobbigt med en ny i slutet!

BM-besöket gick bra, den har sjunkigt ordentligt så SF-måttet var nästan detsamma som för ett par veckor sedan! hon rekommenderade färdknäppen för att sätta igång det!

Ja men det verkar som om onsdag passade de flesta om Björklöv kan byta tvättid? Jag provar med en ny lista:

Lunch ONSDAG

Swenglish

• Swenglish

Sole- vad är ett mediacenter? Jag skulle gärna vilja ha en DVD med hårddisk, nån som har en sån? fats man kanske inte hinner kolla på TV sen... Har faktiskt inte fastnat i serier, men sitter däermot alldeles för mycket framför datorn, inte skönt för foglossningen när man stiger upp från stolen (trots att jag sitter på ett ihopvikt duntäcke...)

• Lillenlillen

Nya BM (nr 3) var jättegullig och väldigt positiv och så. Så allt gick bra, synd bara att nästa möte bokades in _9_mars_.. Jag undrade lite stillsamt om det inte åtminstone gick att få typ direkt efter BF (3 mars) så jag skulle ha en rimligare chans att hinna dit, men någon sådan tid fanns minsann inte. Men men, varför gnälla när man inte kan ändra på det? :-P

• Swenglish

Ginger- grattis till sista dagen!!!

lillen- bra att det gick bra! Hmm, varför fick du en ny tid? jag fick ingen ny tid ifall jag går över, utan jag ska själv ringa till Sös för överburenhetskontroll v.41+0

• Lillenlillen
    Swenglish:

Ingen aning, de kanske tror att jag ska gå över? ;) Tror också att de vill att jag träffar min vanliga BM innan jag föder om det går.
  • bianca2

Hej tjejer!
    min kille kollade upp så vi kunde surfa trådlöst innan de installera bredband om 2 veckpor. allt pga jag blev så ledsen!!!
    har bråttom. filler på mig i listan:

Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2

ha en trevlig fredag!
    kram

• cirpen

Cirpen hälsar här genom mig att hon den 22/2 -07 kl:00:13 fick en välskapt liten dotter.
    Längd: 47cm
    Vikt: 3180g

Hon skulle egentligen fått kejsarsnitt den 26/2, men bebisen ville ut tidigare. Tyvärr fick hon vänta så länge på kejsarsnittstid så att hon fick ligga i värkar i ca 8 timmar och öppnade sig 6 cm, men till sist fick hon sitt kejsarsnitt lite efter midnatt.

Hela familjen hälsar att dom mår bra men är trötta.

//Cirpen
    (via en kompis)

• Ginger6

OJ! Grattis grattis Cirpen. Va roligt!!!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3