• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Vivs

Cirpen - vilken jäääättesöt dotter
    Försök sova lite och ta igen dig så får vi höra mer om allt sen!

• Torris

Välkommen hem Cirpen!!!
    Berätta gärna mer när du har ork och tid, skönt för Er att ha kommit hem så snabbt ändå.
    Vilken konstig känsla det måste vara...att vara tre när man åker hem!?

Lycka till med pumpandet!

• Sole

halloj tjejer!

har inte kunnat gå in här på hela morgonen - nu märker man att man är FL-beroende

hoppas allt är bra med er!

Idag ska jag till BM och sen på sista delen av den förlossningsberedande kursen.

Swenglish
    hoppas bebisen vill komma ut nu när din bror ska komma hem!

• Hellur

Cirpen - Grattis och välkommen hem! Vad söt hon är din dotter.
    Hoppas få höra mer snart när du har tid och ork.
    Kramar

• murgrönan

GRATTIS Cirpen!! Vilken söt tjej!

5 dgr till BF. Idag måste jag packa väskan färdigt. Men allt går ju i snigelfart. Köpte blöjor, bindor, lite bröstmjölkersättning samt lånade babyskydd i går. Nu är nästan allt klart.

Har fått en liten förkylning också, typiskt! Har varit frisk som en nötkärna i 9 månader så kommer det nu!! Taskigt planerat tycker jag....

Annars är allt jättebra, inga värkar i natt, lite känningar igår, men idag inget alls.
    Ha en fin måndag alla!

• Swenglish

Halloj,

har varit och kollat på lampor-svårt! Nu står mannen och bakar morotskaka, mums!

Sole- ha en bra graviditetsaktivitetsdag!

Ja, hoppas också på bebis nu i veckan, eftersom det inte blev i helgen som jag hade beställt så skulle fredag passa rätt bra, så hinner jag luncha med er, ta en till tripp till Ikea och pyssla lite mer. Sydde en kombinerad skötmatta/lock till en väska som ska vara skötväska (en svart från Granit), blev riktigt bra fast jag aldrig är noggrann när jag syr, vill att det ska bli klart snabbt!

• bianca2

Grattis Cirpen!!!! vilken söting!
    håller på att packa upp men skulle bara kolla att internet fortfarande funkade!
    ska vila nu.
    kram

• Lillie74

Angående lunchen på onsdag har jag tyvärr fått förhinder och kan inte följa med, men jag ringde och kollade (på Birger Jarlsgatan) och man kan boka bord om man är över 10 personer och om man inte förbeställer maten så ville de att man skulle komma 11:30. Jag bokade först men har tagit bort bokningen eftersom att de vill få bekräftat på förmiddagen samma dag att alla kommer och då är det nog bättre om någon av er som ska gå håller i det hela, tel. dit är 6113131.
    Hoppas ni får en trevlig lunch!

• Hellur

Halloy tjejer!

Swenglish och Murgrönan - Då bokar vi in förlossning för er denna vecka då Hoppas din bebis kommer denna vecka Swenglish, så din bror får se underverket.

Har varit ledig idag, skönt. Bara fyra dagar kvar, nedräkning. Känns som det kan bli fyra lååånga dagar.
    Idag har jag lunchat med en kompis och hennes sexmånader gamla son. Riktigt mysigt! Sedan vart den en tur till centrum för fika och lite shopping. Självklart kunde jag inte hålla mig borta från bebisavdelningarna och kom hem lite bebiskläder. Fy fy, hade ju bestämt att inte köpa mer nu, har dessutom fått lånat jätte mycket kläder. Men kan inte låta bli

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3