• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

Lillie- synd att du inte kan komma! Vad krångliga de verkar på Fridays... Vi kan ju inte garantera att vi blir 10, kanske skulle vi försöka boka på nåt annat ställe, eller vad tycker ni? har ätit tre bitar morotskaka och sen somnade jag så sött på soffan!

• bianca2

ja, krångliga!!! eller så struntar vi o boka och käkar lite senare typ halv 2? jag äter ju aldrig lunch ute så jag har inte kolla på hur svårt det e m bord. soffan har kommit!! ska slutbetala imorgon så får vi nog den innan helgen!

• Swenglish

Halv två är ok med mig. Är det nån som brukar äta på Fridays som vet hur det ser ut då? Kan ju inte vara värre än att vi får vänta ett tag.

• bianca2

tyckerdet låter bra! vad säger ni andra? som sagt, eftersom vi inte har "riktigt" uppkoppling ännu är det inte säkert att jag kankolla nätet hela tiden men jag försöker kika in så ofta som möjligt för att se vad ni kommer fram till.

• murgrönan

Iiiii, Hellur, säg inte så, jag blir så nervös "svettas". Men visst, det är beräknat till denna vecka. Var hos BM i dag och allt var bara bra. Hon bokade in en tid nästa v igen och hon trodde att vi skulle hinna träffas igen. Vi får väl se!!

Förstår att du inte kunde låta bli att handla kläder, det är ju så skoj!

• Zul

Nu håller vi tummarna för er att det händer spännande saker denna veckan, Sweglish och Murgrönan!

Pippil8: kul att höra att allt väl med dig!

Sole: visst är hon en fantastisk talare hon som håller föräldrakursen på MamaMia! Min sambo minns allt hon sade (dock inte jag....)

vad avis jag blir på at jag missar lunchen på ons! Jag pluggar ju till läkare och måste ta igen en heldag om cancer på sthlm sjukhem (hospice) på onsdag som jag missat. Hela dagen har temat döende, verkligen fruktansvärt när man just ska till att sätta ett nytt litet liv till världen... Man blir superkänslig har jag märkt.

Var hos BM idag, skönt, bara 4,9 i blodsocker, och 34 i SF-mått, och har inte gått upp sen förra veckan. Dock hjärtslag nere på 120, lågt tycker jag, hmm. Firade blodsockret efteråt med en fet semla på kondiset på Biblioteksgatan...

• Hellur

Hmmm, lunch runt halv två på onsdag. Då kanske jag kan vara med! Ska kolla imorgon om jag kan börja tidigare för då kan jag gå hem vid ett. Återkommer!

• Lillenlillen

Om Murgrönan får föda i veckan vill jag också det!! Vi har trots allt samma BF!

• Pippil8

Men då bokar vi in tre förlossningar den här veckan tycker jag Så länge ni rapporterar här innan ni åker in är det ok för mig

Jag är ganska säker på att jag kan hänga på på lunch på onsdag, men kan vi inte ta vid 13-tiden i alla fall? Annars kommer jag dööö av hunger. Sa ni Fridays vid Stureplan?

Vad härligt att ni är hemma Cirpen! Ska in och kolla på bilden på tjejen nu

• Björklöv

13.00 blir jättebra för mig på onsdag, för då hinnre jag med några maskiner tvätt innan

Har precis fixat klart två laddningar lasagne som ska in i frysen så fort de svalnat. Passade även på att äta det till middag, men det är INTE skönt att stå i ett varmt kök. Var tvungen att gå ut på balkongen X antal gånger under matlagningen för att klara av det

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3