Halloj tjejer!
Bassekatt: Vilken fin liten kille! Grattis igen!
Sole: intressant att testa massage för att få fart på det hela! En massör har berättat samma sak för mig för länge sen.
Är helt slut, varit på stan från 9 då jag hade BM-tid, till halv 8... Fick reda på hos BM imorse att vi skulle göra tillväxt-UL kl halv 5 samma dag, så jag stannade kvar på stan... Shopping, lunch i Kungshallen, slank in på bio (hade gratisbiljett)- Djävulen bär Prada, fika på café och sen UL. Efter det pasta på Hosteria Tre Santi med sambon. Vilken matdag...
Som tur var såg det bra ut på UL, anledningen var att SF-måttet var 34, precis som föra veckan, så tillväxt skulle kollas. Bebis väger nu 3 440 g. 5 % över kurvan, hjälp... Ruckbar fortfarande, lite orolig att den aldrig fixerar sig! Annars börjar mitt BT stiga lite, en annan orosfaktor...
Jag har ju BF 15 mars, men börjar bli sådär grinigt irriterad på folk som messar o mailar o frågar om det hänt nåt. Förstår äntligen vad gravida kompisar menat med att det är jobbigt. Man blir ju stressad själv av det, känner prestationsångest!!
Angående lunch imorgon, medddelar om jag kommer, känner just nu att jag helst är hemma imorgon, men vi får se!