• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

Nix pix ingen bebis här iallfall... En vecka över... fats jag tröstar mig med att det är såååå vanligt att gå över och att det kan hända vilken minut som helst, utan förvarning!

• Sole

Cirpen

hoppas det går bra idag och tack för nyttig info!
    Bröstvårtorna är sjukt ömma redan nu och man undrar ju hur det kommer gå i vilket fall som helst!

Hur många är det som skall luncha idag?

• Sole

Swenglish

är du säker?
    kan inte bebisen ha halkat ner under sängen eller nåt??

• Lillenlillen

Ingen bebis här heller. Men har konstaterat att min mamma fick mig 40 +3 (imorgon bitti, efter 8 timmars förlossning från första värk och jag kom 9 på morgonen) så jag satsar på mina gener

:D hahahah

• Vivs

Cirpen - min tjej ska heta Jennifer, det gillar jag Trist att du måste ligga inne och få ab, förstår att du längtar hem till lillflickan! Du är på Danderyd, eller hur? Majlinsa skulle snittas där igår så hon kanske ligger i närheten...

Swenglish - inga känningar alls elr? Jag har varit rätt dålig i magen igår och idag (i natt) och har värk i brösten. Det är dagens förlossningstecken här Försöker hitta på nya hela tiden, någon gång måste de ju stämma!!! BF i morgon så då får hon lov att trycka sig ut tycker jag!!!

• Swenglish

Jag funerar fortfarande på om jag ska orka ta mig in till stan, men uppdaterar listan så länge (tog bort Ginger och Zul )

LUNCH tisdag kl. 13:00 på Fridays Stureplan.

Hellur
    Swenglish
    Lillie74
    Sole
    J79
    Lillenlillen

Cirpen- Jolina är det enda jag kommer på! En familj vi känner kom inte överens om namn förrän sonen var två månader!

• Swenglish

Sole- där sa du nåt! *springer och kollar* Jag sover så djupt att det är mycket möjligt att jag skulle kunna ha tryckt ut den i sömnen!

Vivs- jag hade också ont i brösten igår- är det ett tecken eller *förhoppningsfull*

• Vivs

Swe - jag tycker vi ser det som ett tecken! Någonting händer i alla fall i kroppen

• Sole

Cirpen

kollade i vår namnbok vi har hemma, emn det finns inte så många tjejnamn på J och end el hade du ju rensat bort...återkommer om jag kommer på nåt riktigt bra!

Jag drömde inatt att slemproppen hade gått (ioförsig var det "slemmigt" vid två tillfällen när jag var på toa igår kväll) och vi åkte in till förlossningen, det räknas väl som tecken?

SEn har jag haft minimala mensvärkar, nästan så små så jag undrat ifall det är inbillning, fast behöver man ha massa förvärkar innan det sätter igång?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3