• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Hellur

Sole - Jag beställer samma som dig

Vi har också en City cross java. Fick den igår.

• Frill

Sole, Hellur har också en sån.
    Jag kan tänka mig en liknande förlossning som den du beskriver

Hellur, vissa drömmar kan man var utan. Här om natten drömde jag att mamma skulle känna på min mage. Då fick den tokspel, blev helt mjuk, böljade, vågade, stormade och veckade ihop sig på ett läskigt sätt. Sen såg jag plötsligt knallgröna droppar på golvet runt mig och förstod att vattnet gått och att den var stressad och hade bajsat i vattnet. Jag skyndade mig in på toa och där kom det ut en grön, uppblåsbar bäbis som det mesta av luften hade pyst ur... Vaknade helt kallsvettig.

• Sole

hellur

så var det ju

vi har haft vår vagn hemma nu i två veckor och jag ser verkligen fram emot att använda den

Blev det nån lunch idag månne?

Både lillenlillen och Swenglish är urloggade

• Sole

har läst den här förut, men den är rätt kul

Bäste bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 1 vecka. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum ****** (se bilaga 1, UL rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma

• Lillie74

Jag kommer inte till lunchen idag, tar bort mig från listan.

LUNCH tisdag kl. 13:00 på Fridays Stureplan.

Hellur
    Swenglish
    Sole
    J79
    Lillenlillen

Blev lite orolig, vet inte om det är rikliga flytningar eller vatten....säkert falskt alarm, men vill inte åka hemifrån. Hoppas ni får trevligt!

• Swenglish

Halloj,

jag skippar lunchen idag, ursäkta att jag säger till så sent! Mår lite illa och känner mig inte i form. Hoppas ni får trevligt!

Sole- jag beställer exakt samma som du, tack! Precis så har jag också önskat att det ska bli! Vet att det oftast sätter igång på natten och jag tycker det verkar så jobbigt, man är ju helt död på natten! Fast man lär nog piggna till fortare än kvickt...

• Hellur

Ja, blir det någon lunch idag? Vad säger ni som är kvar på listan? Ska vi ses eller flytta den till annan dag?

• Frill

Lillie74, vad spännande. Ta det lugnt, och stort lycka till om det är så att det har börjat!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3