• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Björklöv

Oj, missade....

Spännande Frill!!! Och lycka till

• J79

Frill, lycka till idag! Längtar till det är min tur!

• Zul

Frill: underbart! Stort lycka till.!När vattnet har gått låter man det väl inte gå så mycket tid, max 2 dygn? Men det blir nog tidigare för dig!

• Ginger6

ÅÅhhh va roligt Frill, lycka till!! Och glöm inte att informera oss...helst före familj & vänner Stor lycko-kram!!
    Orkar nog inte Sickla idag Swenglish, måste nog va hemma och se på film och vänta på bebisen....buhuuuu jag vill också att det ska starta...

• Swenglish

jag gissar på att Frill inte blir hemskickad, utan kommer hem om några dagar med en bebis! gud så spännande! tänkte just att nån av oss måste ju föda på internationella kvinnodagen!

Har egentligen igen lust att ge mig ut i det här vädret, men jag tänker att en promenad kanske sätter igång det hela!

• Vivs

Jag pratade precis med en kompis som är förlossningsläkare... de hade haft kaos på alla sjukhus i stockholm igår, fått skicka folk till Uppsala.. Tror jag väntar med att föda nu!

• Sofffy

Åhh va skoj Frill, lycka till!!

Hoppas allt e bra med er andra. Jag e tillbaka på banan och styr o ställer i lägenheten med våra hantverkare. Nu verkar det blir klart och förhoppningsvis så kan vi flytta hem igen i helgen

Vårt nya kök och badrum blir sjuuukt snyggt, jag ska lägga in bilder sen när det e klart. Nu vill ja aldrig flytta!!

Blir det ngn lunch i stan i morgon? isf e ja jättesugen på att haka.

• Swenglish

Vivs- Är det så fortfarande så idag då? antar att det kan dröja ett par dagar innan det lugnar sig. Då väntar jag också till i helgen!

tror att det blir babybook i tråden de närmaste dagarna, Frill hade ju BF 14/3 och ni är rätt många däromkring, plus oss övertidare, kasnke kommer vara tyst här ett tag!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3