• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • bianca2

F-N!!!! Kan inte heller följa m pga av j-la möte! hade sett fram emot det så mycket. är skitsur!!!

• BasseKatt

Vivs och Bianca - vad trist att ni fått förhinder, men vi lovar att äta lite åt er också!

Jag antar att listan till ikväll då ser ut som följer...

Träff måndag 5/2 kl 18.00 - Texas Longhorn, Hornstull:
    - Swenglish
    - Björklöv
    - Hellur
    - Sole
    - Zul
    - Ginger
    - Frill (så gott som säker)
    - BasseKatt
    - Lillie
    - Pippil8

• Ginger6

Hej tjejer!! Synd att vi inte får träffa er ikväll Vivs & Bianca! Men som sagt, det blir fler tillfällen... med och utan småttingar. Jag kommer ikväll, vi ses då!

• Sole

jag avbokar inte de sista  platserna utan det fixar vi på plats tycker jag, det kan ju finnas nån annan som vill följa med, annars klarar vi oss bra vi 10 också

v33 - BF 26 mars
  • bianca2

GRRRR! sitter på jobbet o väntar på mötet som skulle börjat för 10 min sen!! är fortfarande arg som ett bi!!!!

• Ginger6

Hej alla! Hoppas ni hade det trevligt igår kväll! Ledsen att jag inte dök upp, fick så ont i huvet att jag gick hem och vilade istället. Var hos BM idag på morgonen och mitt blodtryck har stigit kraftigt. Hoppas, hoppas att det inte är någon begynnande förgiftning. Säkert ingen fara, bebisen verkade må bra i alla fall. Nästa gång vill jag gääärna träffa er igen!! Kram & ha en bra dag

• Ginger6

Hej alla! Hoppas ni hade det trevligt igår kväll! Ledsen att jag inte dök upp, fick så ont i huvet att jag gick hem och vilade istället. Var hos BM idag på morgonen och mitt blodtryck har stigit kraftigt. Hoppas, hoppas att det inte är någon begynnande förgiftning. Säkert ingen fara, bebisen verkade må bra i alla fall. Nästa gång vill jag gääärna träffa er igen!! Kram & ha en bra dag

• Vivs

Det låter inget vidare, Ginger! Men ingen äggvita i urinen eller? Vila så mycket du kan, vi vill ju inte ha några komplikationer så här i slutet...

• Ginger6

Tack Vivs, men hon kollade inte äggvita...konstigt eller hur? Varför ska man vänta två veckor och sen ta eventuella prover?! Morr!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3