Högt tempo i tråden igen
Känns som om vi alla börjar bli mer och mer fokuserade på bebbarna! Fast jag är faktiskt inte trött på att vara gravid än. Tror nästan att jag kommer sakna det litegrann när det är över. Misstänker att det inte dröjer så länge innan jag säger precis tvärtom
Tokshopping. Jotack, vi har massor av grejer tycker jag! En del lånade grejer (säng, babyskydd t ex) men kläder har vi köpt massor, i storlekar från 0-12 månader. Dessutom har jag kommit på att det är rätt kul att sy så jag har sytt en del saker också. Ändå är det saker kvar som jag tror vi behöver köpa...
Swenglish, var du på 2nd-hand-butiken i Björknäs? Där var jag nämligen för nån vecka sedan och tyckte det var riktigt bra (fräsch pyjamas = 15 kr)! Sen ska det finnas en bra i Gustavsberg också, men den har jag inte provat.
Nähäpp, nu ska den här tröttisen strax gå och lägga sig. Tycker jag är supertrött hur mycket jag än sover. Blir förmodligen inte bättre av att jag just nu jobbar betydligt mer än heltid, så jag får skylla mig själv!