Lillenlillen: Skönt att på så nära! För oss tar det säkert en kvart med bil och min kära sambo har inget körkort
Han håller på att ta men kommer inte hinna i tid. Han har lite ångest för det, han är ju ändå 30 år, men han är nog bara en typisk Stockholmare. Det verkar ju inte helt ovanligt med att inte ta körkort här. För mig som kommer från en mindre ort, var det en självklarhet att fixa kortet så fort jag fyllde 18.
Fler som tänker ta taxi?? Har hört att man kan få bidrag till taxiresa, någon som vet om det stämmer och hur man gör?
Halsbrännan kommer och går,men det finns ett klart samband med vad jag äter. Kryddor går inte. Kexchoklad fungerar tack o lov, men en annan favorit, semla, gör att det svider. har ändå lyckats äta ca 7 st i år....man får ju faktiskt prioritera!!
Idag har jag sovit bort hela dafen i soffan, skönt, men får lite dåligt samvete. Nu ska jag baka lite bröd och frysa in tänkte jag.
Frukostbad lät ju urmysigt, men jag är hos barnmorskan då. Duktigt av er att träffas så tidigt!
Sole: trist med barnvagnen.