Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick... statistiken för mf om man ser hjärtat i v 10+0 o frammåt (t o m några dagar tidigare men jag vet inte exakta gränsen) då är riskerna lika små som i v 12+0 o frammåt både enligt min läkare och enligt rapporter jag läst o fumligt nog tappat bort.. flåt..

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

hemliga.. åhh vad bra för er tycker det borde vara obligatoriskt faktiskt

Tänk hur många MA man skulle kunna hitta lite tidigare.. låter hemskt kanske MEN om det nu ska hända så är det ju fruktansvärt att veta att någon legat där utan liv i veckor... hoppas jag inte skrämde någon nu...

• Hannnas

hemliga... är säkert så.. men det verkar vara väldigt olika över landet, vissa har ju även vul via landstinget så att säga ja jag tycker det är jättebra iaf... o snart dags för dig oxå.. vilken datum?

• Hannnas

Näpp ... nu kilar jag.. påminner lite om dokumentären ikväll i TV4 20:00, före födseln och Babyboom på TV4+ 21:00 som handlar om graviditet

• Hannnas

Jaz.. säger som Lättja.. kan betyda vad som... i mitt fall har det betytt gravid...

• Hannnas

Lättja... klart du kan vänta med dop, min väninna döpte sin yngsta dryga året gammal så visst går det

• Hannnas

Lättja.. fiiiiin o den har ju inte flyttat ner, bara svullnaden som försvunnit för att ge den riktigt fina bebismagen plats

• Hannnas

Lättja.... haha "redo att lyfta" stod det ju

Svar på tråden Pladdertråden!