Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. haha men det är bra på att ha koll på marknaden ju

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. haha vad härligt bortskämt det lät min man sköter tvätten idag

• Hannnas

Mamma till... ja den älskar jag!! Skitsnygg!!

• Hannnas

Inlägg i inledningen av Ally

Lurkis.. pratat med pappsen, topen du tyckte satt kass, han hade inte gjort den, det är den gamla Gina reklamen med den lite genomskinliga topen (ingen aning vilken han pratar om ) som han gjort... hans kommentar när jag framförde kritiken var " de jädra turkarna, detta är skitbra för mig!" hihiii

Till er modeintresserade kanske ni redan vet, Sarah öppnar en ny del Sarah Kidz hihiiiiii Papsen var så glad för då kunde "morfar shoppa där sen i höst"

• Hannnas

Lurkis.. japp det gör han... inte alla men en stor del och inte dem med sömmarna över bysten tydligen, de görs av turkar han gillade dem inte

• Hannnas

Lurkis.. hihi du är så FIN på bilderna men jag har ingen aning om han har gjort just dem har ingen koll på karlen men han blev glad över din kritik och sa att han hade uppskattat det även om det var hans grejjer... nu blev han iof ännu gladare då konkurrenten får skit hihiii

• Hannnas

Jaz.. sötnos.... ska "pumpa" honom lite mer när jag åker ut till landet nästa gång ska kolla in vad som kommer i höst oxå...

• Hannnas

Lättja.. du låter uppåt särskilt för att det varit rea

Jaz.. jäkla skithormoner oxå...

• Hannnas

Lättja.. ja det är verkligen GULD värt med positivt bemötande kan göra underverk med humöret läge att byta presbild kanske

Svar på tråden Pladdertråden!