dålig andedräkt
hur ska man göra om man tror att man lider av dålig lukt ifrån munnen, borstar tänderna kör med tandtråd kör med munvatten men ändå blä
tror att det kan komma ifrån magen
har ngn något tips
hur ska man göra om man tror att man lider av dålig lukt ifrån munnen, borstar tänderna kör med tandtråd kör med munvatten men ändå blä
tror att det kan komma ifrån magen
har ngn något tips
finns att köpa munvatten hos tandläkaren , ska kolla vad den hette...... ska tydligen vara jätte bäst enl alla undersökningar... nån bokstav med siffran 12 var namnet...
sb12.. superbra =)
Tror du att det komemr från magen är det ju bäst att åtgärda det istället för att vara dölja lukten med munvatten, att det luktar illa har ju en orsak som bör botas. Sök läkare, ta reda på vad det är! Lycka till!
Du har sannoligen mun svamp. Du får vända Dig till Tandläkare för det.
En tungskrapa kan hjälpa också
sanna n , tack för hjälpen! Så hette den...
Det är jätteviktigt att antingen borsta eller skrapa tungan VARJE MORGON OCH KVÄLL, vissa får dålig andedräkt av mjölkprodukter, det får dem att lukta skit rent ut sagt... testa att hålla dig borta från mjölkprodukter ett tag? finns ju mjölksubstitut som t.ex soyamjölk...
Jag kan få som gula ploppar ur munnen som luktar vidrigt...vad är det??!!
Tecken på infektion! Gå till doktorn!!!
Anonym (plopp):
jag får samma sak.. det beror på att skit samlas i håligheter i tonsillerna... blir oftast så efter att man ätit något med mjölk i.. eller saker med grötig konsistens....
det enda som hjälper är att gurgla efter maten... och att undvika mjölk..
läkare vägrar att operera bort tonsillerna pga detta problem.. fördjävligt.. jag vet!