• Anonym (;-))

Porr sms ;-)

Har nån några tips på vad jag ska skriva?

Vad jag än kommer fram till så blir det inte bra...

Kanske nån som vill Hjälpa?

• Svar på tråden Porr sms ;-)
  • Maj födaren

Hello! I am an alian. I have transformed my self into your phone. Right now I am having sex with your finger. And I know you like it, because youré smiling...

• Anonym (;-))
    Maj födaren skrev 2006-12-27 16:43:13 följande:
    Hello! I am an alian. I have transformed my self into your phone. Right now I am having sex with your finger. And I know you like it, because youré smiling...
    hehe den var bra...

Men jag behöver nått porrigare
  • Maj födaren

Jo jag förstod nästan det
    Men jag vågar inte vara så "dirty" här på FL

• Anonym

Fuck me, suck me, eat me,. beat me, lick me, stick me,. hurt me - make me cum. but don't mess up my hair!

Eat me beat me bite me blow me fuck me suck me very slowly if you like it dont be sassy use your tongue and make it nasty!

• Anonym (;-))
    Anonym skrev 2006-12-27 16:56:46 följande:
    Fuck me, suck me, eat me,. beat me, lick me, stick me,. hurt me - make me cum. but don't mess up my hair! Eat me beat me bite me blow me fuck me suck me very slowly if you like it dont be sassy use your tongue and make it nasty!
    vilka bra...

men har ni några på svenska som e mera dirty? Ni behöver inte skriva ut hela ordet
  • Anonym (;-))
    Maj födaren skrev 2006-12-27 16:50:15 följande:
    Jo jag förstod nästan det Men jag vågar inte vara så "dirty" här på FL
    hehe okey
  • Anonym (Fuck me...)

Hej det är jag som är föregående anonym

Skriv lite vad du vill göra med honom då, typ att du längtar tills han kommer hem, att du vill känna hans händer över hela din kropp, att du vill stå böjd över diskbänken och känna hans hårda grepp runt dina höfter när han tar dig bakifrån.

Typ nåt sånt....

• Anonym (;-))
    Anonym (Fuck me...) skrev 2006-12-27 17:18:22 följande:
    Hej det är jag som är föregående anonymSkriv lite vad du vill göra med honom då, typ att du längtar tills han kommer hem, att du vill känna hans händer över hela din kropp, att du vill stå böjd över diskbänken och känna hans hårda grepp runt dina höfter när han tar dig bakifrån.Typ nåt sånt....
    ja det e ju just det... Hur jag än skriver så blir det inte bra
  • Anonym (Fuck me...)

Jaha.... ja det blir ju lite opersonligt om jag skriver ÅT dig liksom men jag kan försöka ge dig lite inspiration så får du "krydda" på ditt eget sätt?

Kan du inte skynda dig hem? Jag ligger i sängen och börjar bli lite småkåt. Jag längtar efter att få känna din nakna kropp mot min. Vill ha din kuk i mig. Jag vill stå på alla fyra och bli knullad av dig. Sen vill jag att du lägger dig på rygg så att jag kan få bestämma hur fort det ska gå. Du ska ha en kudde under huvudet så att du kan ligga och titta på mig när jag rider din kuk medan jag smeker mig själv. Och när jag ser att det nästan ska gå för dig så ska jag sakta ner. Vi ska knulla läääääänge.

• Anonym (;-))
    Anonym (Fuck me...) skrev 2006-12-27 17:35:30 följande:
    Jaha.... ja det blir ju lite opersonligt om jag skriver ÅT dig liksom men jag kan försöka ge dig lite inspiration så får du "krydda" på ditt eget sätt?Kan du inte skynda dig hem? Jag ligger i sängen och börjar bli lite småkåt. Jag längtar efter att få känna din nakna kropp mot min. Vill ha din kuk i mig. Jag vill stå på alla fyra och bli knullad av dig. Sen vill jag att du lägger dig på rygg så att jag kan få bestämma hur fort det ska gå. Du ska ha en kudde under huvudet så att du kan ligga och titta på mig när jag rider din kuk medan jag smeker mig själv. Och när jag ser att det nästan ska gå för dig så ska jag sakta ner. Vi ska knulla läääääänge.
    ÅÅÅÅÅÅÅ TACK!!!!

Ska göra om det där lite så det passar! JÄTTEtack
  • Anonym

GRATTIS! du har vunnit tre sexuella/sensuella önskningar. önska dej precis vad du vill tills du kommer hem. har du inte kommit på vad du vill ha/ge/få så går önskningarna över till mej. lycka till!

• Anonym (nyfiken)

Anonym (Fuck me..)
    suverän text, blir helt till mig när jag läser dom. var tvungen att skicka ett till min fru omedelbart, lite ändrad text då.

• Anonym ((väntar))

det är bara att skriva exakt vad man känner...o om man dessutom skickar med en lite porrig bild då jävlar blir det fart i byxorna på grabbarna...
    tro mig....det funkar

Svar på tråden Porr sms ;-)