Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Jobbigt Är i alla fall impad av er vagn, känner att jag skulle ha satsat på en sån...

Våra idiot-grannar har nog köpt en ny stereo som de provar basen på eller nått. Det som var så lugnt och skönt här innan de flyttade in *muttrar och känner mig som en gnäll-tant*

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag bara sitter här och väntar på afå hra ett läte från Johanna, att hon ska vakna eller nått, även fast hon är hos svärmor Har dåligt samvete över att jag sitter här och hon får vara ensam. När ska jag fatta att hon har det huuur bra som helst hos sin farmor just nu?!

Johanna 061223
  • Winnertaco

För övrigt vill ingen köpa vår gamla vagn Funderar på att ställa den där vi bodde förut, nån invandrarfamilj kommer säkerligen att ta den och använda den som matvaruvagn

Johanna 061223
  • Winnertaco

Efter några timmar på förlossningen reflekterade jag inte ens över vad det var de gjorde när de undersökte mig De försökte tappa mig på urin ett antal ggr, något jag knappt reflekterade över... Kateter satte de när beslutet om snitt var taget, det reflekterade jag inte heller över... Var rätt borta som ni kanske märker

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Det är alltså så att det GÅR att få dem att göra saker bara de blir frustrerade nog... Vi har teorin att om J får ligga på mage tills hon blir tillräckligt förbannad så kommer hon att vända sig. Min mamma säger att det inte alls är så...

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Hon kommer med en massa konstiga idéer om att man inte kan påskynda barns utveckling, att det kommer när de är redo.. skitsnack, klart man kan tvinga dem

Johanna 061223
  • Winnertaco

Exakt... Nä, nu ska jag krypa till kojs, har varit dötrött hela dagen... Nattis!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag kommer inte heller in på andra forumet Det blir bara en vit sida...

Det är alltid nån annas fel när man längtar efter nått

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)