Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

cami
    En trea som är alldeles för trång för oss... Den funkade innan vi fick barn, den är nog faktiskt rätt perfekt för par som inte har barn!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Vi förberedde inte så mycket, vi hade nån tanke om att ta bort soffan och ställa dit en miondre som vi har i förrådet för att få det att se liftigare ut, men vi orkade inte i slutändan. Jag såg till att det var hyffsat städat helt enkelt, sen fick det vara som det var...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Haha! Ja, här har det varit oerhört städat sedan den var här och kollade för et par veckor sedan! Det har så jobbigt att städa då, så jag bestämde mig för att hålla det städat tills vi fått skiten sålt   

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men vad är det för fel, nu är det tredje gången Johanna vaknar! *muttrar*

Vi har ju lortgrisen själv här, dvs hunden... Fatta vad skit han drar in nu när det börjar bli blött och lerigt ute. Snart ska han väl tappa vinterpälsen också :-S

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Antagligen inte, men säkerligen inget man dör av heller

cami
    Fast när vi flyttar till huset blir det ju lättare att skölja av hunden, och så får han nog snällt gå genom källaringången rakt i i tvättstugan när han är lortig! Ska bli så skööööönt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Vad ska du göra med alla pengar i sånna fall?

cami
    Inte jättelånghårig, vi har en flatoated retriver, men han drar ju in en del. Grannarna har en schäfer och hon fäller ju förvisso tonvis, men henne fastnar det ingen skit på i alla fall. På Jaxon fastnar det massor i pälsen.. Han blir inte suuuupersmutsig, ganska normalsmutsig för en hund skulle jag tro!

Undra om man vågar hoppa in i duschen nu eller om gnällo ska vakna nått mer...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Bra förslag där, stoppa ungen i toan, då kommer de ju inte långt i alla fall

puck
    Å, vad orättvist, vill också ha ett wii. Min kompis fick sitt igår, men jag orkar inte med henne, så jag skiter i att åka dit, det är inte ens värt det för att få spela wii..

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    bissart var ordet... 6000 är nog i underkant!

Alla spel finns ju till wii, man laddar hem gamla nintendospel på nått sätt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    va?! Men då är det ju värdelöst, som jag hade fattat det så skulle man (för en billig penning) kunna ladda hem alla gamla spel. Nä, jag blir bara mer och mer övertygad om att det var rätt beslut att inte köpa nått. Jag ville ha ett först, men ångrade mig sedan när de kom på att de skulle ta betalt för att ladda hem gamla spel.

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)