Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

puck
    Okej, ja jag ska inte krångla (för en gångs skull..)!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Man kan fasen bli lite orolig när det är för mycket pengar kvar. Vad har jag glömt, liksom..

Andreas ringde nyss, han hade glömt att hämta lastbilen de skulle ha på jobbet idag igår. Hmmm, glömma en lastbil, bra gjort

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Ja, det frågar jag mig också. Vi får väl hoppas att han kommer ihåg att lämna tillbaka den idag i alla fall, så att vi inte står här med en lastbil ikväll

Johanna 061223
  • Winnertaco

Haha, jag ska få shoppa babykläder! Andreas ringde igen, och nu har till och med HAN insett att J har dåligt med kläder så han tyckte att jag skulle åka ner på stan idag och köpa lite nya kläder åt henne. Inte mig emot, även fast jag irriterar mig lite på att JAG ska göra det (som vanligt när det gäller Johanna....)!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, att det är lite trist, det är ju en sak, men inte är det JOBBIGT, som många säger... varför tror du jag är överlycklig över att jag ska jobba i helgen? Du får komma hit och hänga

Johanna 061223
  • Winnertaco

Du är ju välkommen aaaaaanytime, pucken (och alla andra också, förstås!)

Elof och Dagny
    Jag har kollat runt lite priser här, 1200 för 8 ggr är det billigaste jag hittat. Sen finns det ett ställe med drop in, men jag vet inte vad det kostar per gång där. Antagligen är det lite billigare, en mycket mindre bassäng och så.

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)