Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Tyvärr får man ju inte både jobba och ta fp...
Tyvärr får man ju inte både jobba och ta fp...
Jag fick typ tusen tillsägelser när jag kritiserade "ja till livet" (Ni vet dom som visar bilder på aborterade foster) och råkade vara lite otrevlig mot en viss snorunge...
Bra att du håller koll på hockeyn, Mel! Sopa på, FBK
Jag tycker att tillsägelser är mest löjliga, det är ju meningslöst egentligen eftersom det inte får nån påföljd...
Asså, hur funkar det egentlikgen, måste någon anmäla för att man ska få en tillsägelse, eller är det nån moderator som sitter och läser igenom alla inlägg??
Så att säga till nån att man levt längre om man är 25 än om man är 15 är i alal fall inte alltför allvarligt. Det var ju skönt att höra att det inte är så allvarligt med enkel matematik
Malla
Nu finns han inte längre här, konstigt...
Malla
Kanske är det inte hans fel, han är ung och har kanske fastnat i klorna för en sektliknande verksamhet för att kunna känna gemenskap. Men jag blir i alla fall lika upprörd varje gång jag tänker på hans uttalanden.
SNart blir vi nog anmälda, får man verkligen prata om andra medlemmar i en tråd?
*hjälp*
Jag har blivit anmäld för ett inlägg i den här tråden *tittar mig misstänksamt omkring*
puck
Jag, jag! Fast jag är pank och ska dessutom jobba imorrn, annars hade jag farit till hufvudstaden!
Jag tror mer på att det var nån som bara ramlade in, eller nån som inte är här så ofta som anmälde...
Jag blev anmäld när jag länkade till den omtalade tråden om "sänk lönerna" och skrev att ts var en jobbig snorunge...