Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

JO, hon mår bra, äter och sover!
    Jag fick veta att det var en flicka när hon kom ut, bm på ul ville inte säga, men det spelade ingen större roll, jag ville egentligen inte veta i alla fall!
    Har du varit på inskrivning?

Johanna 061223
  • Winnertaco

xqin
    Jag var i slutut på v 12, tyckte att det var sent, men sen ville de ju i alla fall inte se en förrens efter ul igen så det hadfe ju knappast spelat nån roll om jag fått komma ett par veckor senare! Har du räknat ut nått bf?

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Jag köpte 74/80 för att hon skulle kunna ha kläderna i sommar. Jo, tjena...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag kallar Johanna för unge, tar absolut inte illa upp Precis som att tex skruttunge skulle vara neativt?!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Ja, skinkan måste ni ju äta upp så att den inte blir dålig. Dyrt med skinka!

Fru
    Om du blir avstängd så fixat vi ett upplopp!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Ja, kläderna passade bra, synd bara att tanken var att hon skulle kunna ha kanindräkten i sommar Ungen växer ju så det knakar!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Exakt, fru, nu utmanar du ödet! Frågan är dock om det inte blir en till dress, måste fundera lite till först bara!

Mel
    Snart har du nån där verkligen klaga högt och ljudligt på att det tar för lång tid för maten på mornarna!

Johanna 061223
  • Winnertaco

JAg är hur trött som helst, borde verkligen gå och lägga mig när J somnar på kvällarna, men då vill jag ju tjöta med er här

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)