Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
pucken
OJ OJ OJ Tänk om det blir tio minipaddor???
pucken
OJ OJ OJ Tänk om det blir tio minipaddor???
Hej alla! Har just panikskrivit ett arbete, blev dock klar en timme för tidigt! Jippie
taco
Men du har ju ditt att stå i ändå! Fast ditt verkar onekligen mysigare
puck
Haha... du tror det va
Nu har jag en lite paus idag iaf Synd att man måste spendera den hos gyn. Men men. Får kanske svar på varför jag har ont iaf...
taco
Ni kan väl mysa alla tre!! Ska faktiskt kolla upp om jag har livmoder/äggstock/äggledarinflammaiton idag. Eller urinvägs... Har du mkt ont? Feber är ett tecken ockå...
Angående vikt och sånt så är det ultimata att gå upp 12 kg har jag för mig. Sen diffar det ju lite från person till person, men runt det ska det ligga! Så oroa er inte!
taco
Det var ju att verkligen vara nojjig! Klart du får flera barn!!
taco
Du gjorde det som kändes rätt för stunden - därför kan beslutet inte ses som fel. Nästa gång kanske du kan föda naturligt! Ingen som tycker du är otillräcklig för att du fattade ett sådant beslut!
Malla
Jag förstår hur det känns, inte lätt att behöva gå runt och oroa sig. Men du har kommit ganska långt in i grav. nu så risken för MF är mkt mindre! Klart du kommer få barn! Två dessutom
malla
Jag har hört om de som läcker fostervatten under hela grav. också men som det har gått bra för. Blod kan ju dessutom komma från ett annat ställe än grav...
malla
Jo... det är klart att det går dåligt för vissa. Men du har ju haft detta så länge och kollat upp så att allt är bra. Risken att något till har hänt är ju inte stor alls då för då hade det antagligen redan hänt! Som det gick för mig tex... Så försök njuta nu! Även om det är svårt
taco
Det är bra att du går på efterkoll, då kommer de ju se om allt står rätt till! Vilket det gör!
Näe, om jag skulle ta och duscha innan gyn kanske? Börjar bli stammis där så det kanske inte behövs