• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83
    Typ: J33 Vård och omsorg
    Utmärkande drag Äldre Yrkesutbildade Gifta par utan hemmaboende barn Medelinkomsttagare Enfamiljshus i småstad Friluftsintresserade Traditionalistiska kollektivisternär jag sökte på mammas och pappas adress. våran fanns inte=)
    men det där stämmer rätt bra måste jag säga. kanske inte så värst friluftsintresserade men resten.
  • MallaMojs

pucken...du bor i samma typ av område som mig

Bara handla frukt, jaja... 700 kronor senare Haha! Nu har jag skrivit om mina anteckningar så nu funderar jag på att lägga ner mer eller mindre...läsa igenom de tre A4-sidorna på tåget in imorrn, sen får vi se...

• pucken

malla
    ja, lägg ner plugget nu. du måste hinna vila och mentalt bearbeta all text!
    vi handlade för 1000 spänn idag, på ica. och en hundring på lidl, för de har supergoda osaltade och orostade nötter! köpte faktiskt bara nyttig mat idag =)

• MallaMojs

pucken...ja, men vi skulle ju inte ens storhandla *suck* Vi handlade nog mest onyttigt, Magnus var hungrig och plockade ner en massa gott i påsarna

• pucken

gud ja, jag ville bara köpa godis men jag stod emot. jag älskar godis =( micke har det bra han, han kan trycka choklad och allt bäst han vill utan att bli fet. jag vill också! och jag är så sugen på ballerinakex. ska laga mat så snart jag gjort klart brödet.

• MallaMojs

pucken...jag är ju redan tjock, men så kan jag ju skylla på att jag är gravid Det blev iofs mest sånt som jag inte tycker om som ostschnitzlar, glass och semlor Nu ska vi glo på film...

• pucken

åhh semlor, det vill jag ha! jag gillar semlor, med massor av mandelmassa och grädde =)

• Kickan 84
    Nica: Angående att försöka direkt igen, rådfråga din gynekolog, och be om att gå göra ett VUL när det slutat blöda så att allt kommit ut som det ska, har det det så tycker din gyn antagligen INTE att det finns anledning att vänta en-två menser emellan, det tyckte inte min gyn iallafall när vi fick missfall. Alltså ingen höjd risk för missfall igen, det händer, visst, men det har knappast med missfallet innan att göra!
    BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • pucken

konstigt att jag är überhungrig, jag har ju inte ätit lunch! *dummerjöns*

• nica83

kickan
    Ska försöka få tid hos någon gynläkare, har inte haft en tidigare utan bara gått till BM. Försöker hitta någon privat om det blir problem med nästa graviditet... Skönt att höra att jag eventuellt kan dra igång direkt!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)