• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

jag är inte bekväm i mig själv på en enda punkt. Konstigt att F är det med tanke på att jag vräker ur mig hur fet och ful jag är minst 20 ggr varje dag och varje gång han säger något snällt säger jag något dumt tillbaks.

• Melisabeth

Malla - men Ramsey är ju sexig =)
    Han har verkligen pondus även om han inte kan värda sitt språk =)

Tror jag får hala fram Kalla Anka ikväll och se om lusten kommer på... Inte av Kalle skall påpekas, men verkar som att jag slappnar av när jag läser sådana underhållande/lätta saker =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

pucken...men är det han arga kocken som du tänder på eller?

kickan...jag förstår vad du menar Ibland gnäller jag över den här j*vla sk*tgraviditeten också men är ju egentligen sååå lycklig. Önskar dig detsamma!!!

mel...jag tror Magnus nästan skulle lämna mig om jag inte släppte till på nio månader...men det är ju så vårt förhållande ser ut, tyvärr kanske

• Fru Indosaurie

jag vill verkligen inte vara utan W och jag har inte glömt hur det kändes att bara vilja ha en bebis även om den skriker dygnet runt eller vad som helst men jag är ändå trött (bland annat).
    Igår började jag gråta när F gick till jobbet för jag orkade inte mer.

• Melisabeth

Fru - JO det där känner jag igen.. A säger naturligvis att jag är vackrare än någonsin.... och hur mkt tror man på det när man känner sig som en flodhäst redan innan.. (jag alltså)
    Men är ju bra att han tycker det även om jag undrar vad som är fel i huvudet på honom som tycker det ibland... men men =)

JA Ramsey är tuff =)

• Kickan 84

Malla: Haha, jag kommer inte kunna gnälla en endaste gång, oavsett hur jävligt det blir. Jag är en sån som när jag kommer dit jag vill så är det INGENTING som får mig att klaga, hur jävligt det än skulle bli, faktiskt...

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • pucken

mel
    mm jag gillar hans hårda stil! riktigt hett.

malla
    japp! har kollat på trean hela helgen, de har ju kört maraton.

• Fru Indosaurie

haha min graviditet var även rolig, jag hade typ alla krämpor som går att få och jag hade ett mantra, jag är lycklig, jag ska få en bebis snart, det har ju något gott med sig
    Det hindrar en inte från att HATA att kräkas och att inte kunna gå eller röra sig.

• Melisabeth

Malla - jag har erbjudit A att han kan få sex av ngn annan eftersom jag itne "kan".. men då tycker han jar är knäpp och tycker att måste han leva utan så får det väl bli så.....

Men nej visst blir det väl ngn gång då och då.. men väldigt sällan, och under tvång från min sida... iaf inledningsvis.. ibland lyckas man ju övervinna sig själv lyckligtvis =)

• Kickan 84

Bara för att det är jobbigt behöver man inte klaga, men det är sån JAG är, andra får gärna gnälla om de vill det!

BIM 19/1 efter första pergokuren!
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)