Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Javisst var det snyggt =)
    Ohlssons tyger =)
    Stuvdelen - inte ens de som jobbade där visste att de hade det.. utan undrade vart jag hittade det =)
    Köpte 2 meter och det blev 70 spänn - kostade 100kr/kg =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

jisses vad trött jag blev av rännandet på stan då...*zzzz*

• Melisabeth

Hmm, pratade just med min mor och tydligen har min systerdotter samma "mutation" i munnen som både jag och min syster har... fast dubbelt upp (innefattar båda hörntänderna uppe, medans jag och syrran har varsin nere)
    Tycks som att ingen skall undgå det hela.... bara och vänta och se när Amanda börjar tappa sina tänder hur det verkar.... Och om Ella kommer få det också.. men verkar ju mkt troligt...
    Man kan ju både skratta och gråta på en gång =)

Anders förlät mig min shopping utan honom eftersom jag hade köpt drakdressen =)
    *puh sicken tur*

• Melisabeth

Morrn morrn ladies =)

Somnade sent och vaknade tidigt här inatt.... var lite jobbigt att vara trött men inte kunna sova... tror det var för att Ella härjade runt en del på morgonkvisten.. men men =)

Idag skall jag nog roa mig med att plocka tvätt och sortera i lådor och gojs... massa mindre kul dock... straffet för pengaspenderandet igår =)

• Melisabeth

Just tusan ja.. var ju det jag skule kollat igår också på apoteket... glömde bort de när jag gick förbi. Var ju delvis därför jag skulle till stan... nåja, får väl bli ngn annan dag, jag har ju tiden på mig förhoppningsvis..... =)

Ja där ser man var yr i bollen man blir då =)

Idag är det riktigt fint väder här till skillnad från igår, och nu är det ju snölandskap också.. =/

• Melisabeth

Jupps, var snöstorm typ här igår..... snöade blött och blåse som fan.. så vi har typ halvdecimeter snö eller nått idag... Det mesta som kom igår har försvunnit eftersom det var så blött, så är kalashalka under snön också... =/

Men mest blå himmel idag och sol.. lite gråa moln, men bara lite =)
    (ännu iaf)

• Melisabeth

Ringa låter väl vettigt skulle jag säga... gripet utr luften.... men känns ju som "naturligt" =)
    De vet väl bättre iaf =)

• Melisabeth

Låter bra =)
    Om det är så så är det väl skönt att veta... Och det låter ju inte heller så otroligt eftersom det bör börja vara dags =)

• Melisabeth

Ohh vad spännande =)

Nej gud nu blir jag sådär jobbigt larvig, men det låter så "mysigt" på sätt och vis... även om det kanske inte känns så himla trevligt med värkar =)

• Melisabeth

Hahaha.. han är cool alltså =)
    JO men egentligen.. har man en tid så behöver man ju inte rusa lång tid innan.... Även om jag gärna gör det då jag avskyr att ha brådis... men man kan ju skynda (vara ute i god tid) med måtta =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)