Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Slipper och slipper, jag längtar ju redan efter nästa
Slipper och slipper, jag längtar ju redan efter nästa
lollo
Har "bara" en! Hänger du med imorrn och fikar??
Det som ligger i Flanör. Vad jobbar du med?
Lollo
Det är bara en massa jättetrevliga tjejer, så det är bara att komma! Det verkar bli några nya nu också Om det blir som sist så var det 9 barnvagnar, så då gick vi till heartbrake och käkade lunch, där är det ganska mycket plats!
Har du nån utbildning, typ förskollärare?
Fru
Vad jobbigt! Både med alla bilder och med Wilma Johanna kräver underhållning när hon är vaken, jag tror att hon börjar bli väldigt medveten om ifall vi är i rummet eller inte. Förut kunde man sätta ned henne i babysittern, och så var hon nöjd, men det går inte nu längre.
Man blir knäpp av att amma och inte sova, så är det bara
Ibland börjar jag nästan misstänka att vi verkligen har helt rubbade idéer.. ALLA säger emot oss jämt! Som idag tex:
Min kompis: "Har ni funderat över nått preventivmedel än?"
Jag: "Nä, jag vet inte, jag vet inte om jag vill proppa i mig en massa hormoner igen, eftersom det tog såpass lång tid innan jag blev gravid sist. Blir jag gravid på en gång så är det väl så då"
Min kompis: "Men tänk, då kommer du att vara höggravid när Johanna börjar gå, och så kommer nr 2 att börja gå precis när Johanna kommer i trotsåldern. Huuuuur ska du orka det?"
Herregud, det är väl många som överlevt det förut!
Gummi?!?! Nä, då kan vi lika gärna låta bli, det är vi rörande överens om Det är nog Andreas som vill ha en till på en gång mest här, själv ser jag inte direkt fram emot nio månader till av illamående, men det är ju värt det i slutändan!
Mel
Det får vi ju göra i ett helt år, minst Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle vilja ha en till så snabbt, men nu vill jag det!
Idag fick jag mitt lösgodis, min choklad och mina jordnötter Såååå gott!! Jag får egentligen bara äta godis på lördagar, men eftersom jag inte åt nått igår (läs eftersom Andreas vägrade gå till affären när han skulle köpa pizza) så får jag ju äta idag, eller hur?
Puck
Vad trist med fläckarna Jag var rädd för att hin som köpte mina skor skulle börja tjafsa om att de var trasiga, trots att jag skrivit det i anonsen och tagit ett extra tydligt kort på skadan. Nu gick det bra, det enda hon klagade på var att skorna gav henne allergi, och att jag borde ha berättat att vi hade hund. Hallå, det sotd i anonsen att en valp hade tuggat sönder skorna...