Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
var kollar man då?
var kollar man då?
men brukar man inte få kolla vid den här tiden på året? jag vill iaf ha mina pengar innan midsommar, annars får vi det tajt i sommar.
mel
där sa du nåt. kanske inte går att kolla förrän på fredag?
jag väntar till på fredag och kollar då. bara jag får pengarna innan midsommar så
vi brukar få 4000 var, men jag tror att micke kommer få restskatt. han betalade bara 22% i skatt när han var föräldraledig.
nja, svärmor har råkat ut för riktiga skattesmällar. året jag träffade micke åkta hon på 100 000 (ja, hundratusen) och året innan det 150 000. var nåt strul med företaget hon jobbade för, så hon fick betala en massa som egentligen skulle stått på företaget. hon kollas extra noga, så jag vågar inte hoppas på att hon fixar vår knipa
usch nu känner jag det där trycket över bröstet igen. obehagligt.
ja, jag har det rätt ofta. har varit inne på sjukan med det men de hittar inget fel. jättejobbigt
tycker det verkar konstigt att det ska vara det faktiskt. jag satt inne hos aggs och såg på honom medan han skuttade i sängen. tyckte det var så mysigt och kul, sen kom trycket. nu har jag ingenting att oroa mig för, är helt ledig och har tid för aggsbaggs.
ska ut på garnjakt. återkommer om en stund!