Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
mel
50 lappar tror jag. nåt sånt. som om jag nånsin kommer virka 50 grejer eller få sålt dem.
mel
50 lappar tror jag. nåt sånt. som om jag nånsin kommer virka 50 grejer eller få sålt dem.
taco
åh så ni ska ha en? då får jag börja snart, så jag har tillräckligt med tid!
taco
då ska jag försöka få tag tjejen som köpte förra dopklänningen, så hon kan mäta den åt mig. glömde göra det innan jag skickade den.
taco
just därför jag ska kolla upp måtten men den klänningen var rätt lång.
taco
hur lång vill du ha själva kjolen förresten? den kan jag börja med när som helst, eftersom man virkar i ett enda stycke som är lika långt som kjolen ska vara.
taco
gör det. mrn ni behöver inte ta en överdrivet lång bara för att jävlas med mig
nä, mät ni. om ni har en dopklänning i släkten kan ni kolla den och avgöra hur lång johannas ska vara. agges var inte så jättelång, tror den räckte 20-25 cm nedanför fötterna.
letw
snygga! gillade det blommiga tyget =)
jag har virkat 4 rutor på björnfilten, så kom jag på att rutorna är för små. jag tänkte fel, så nu får jag göra om dem. så störigt. var ju kul att virka igen!
jättefina! vill också hitta nåt snyggt tyg. inte för att jag direkt letat, men ändå
ärligt, jag vill ha den där röda datorn jag spanat på varför är inte den här tillräckligt trasig för att jag ska få en ny?