Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
haha va du kivas med mig! 20 % menade jag ju =)
haha va du kivas med mig! 20 % menade jag ju =)
fett med 1,50 i rabatt ju!
taco
mm tur att micke tycker det är kul att köpa grejer till agge iaf =)
fru
micke ska bara äta lunch så åker han sen. inte för att lunchen är klar, men så du vet =) och han undrar om nån kan möta honom vid tunnelbanan i rissne, för han hittar inte till er.
ledig? näää du tar ju hand om ert barn! men shopping är kul =)
haha det tycker inte jag! tycker det är skittrist att vara hemma med aggs, jag blir alldeles rastlös. jag skulle nog behöva skaffa lite kompisar att hänga med. jag är verkligen ingen bebismänniska har jag märkt.
taco
jag får göra det. har så tråkigt här =( visserligen börjar min kurs igen om en vecka.
elof och dagny
ingen aning. fru i betalar 1300 för 9 ggr skrev hon innan idag, men jag vet inte vad som ingår. vi gick aldrig, så jag vet inte vad et kostar här.
grr jag blir så irriterad på micke! han blir sur på mig för att jag muttrar över disken och diskar, för han menar att han minsann diskar heeeela tiden. ja, det är väl därför tårtfatet fortfarande är skitigt, det var ju bara 2 veckor sen han fyllde år. plus att mina spritsar låg i en massa gamla matrester i vasken, fast han sagt i två veckor att han diskat dem. ska jag behöva göra allting själv eller!?
fru
du är duktig du
jag skulle ta på mig en tröja och när jag hämtade den i garderoben hittade jag min dagbok. igen. hade glömt att den låg där. usch, varje gång jag ser den påminns jag om mitt ex. varej gång undrar jag vad som kunde ha varit.
letw
tingat? body? va? vad har jag nu gjort?
letw
men nu vill jag faktiskt veta vad det var för body! nu blev jag nyfiken =)