Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Kickan
    Jag trodde inte heller att vi skulle våga ha en bebis mellan oss i sängen, men man blir helt annorlunda när bebisen ligger där! Nu är jag inte alls orolig längre! Jag lägger en ihoprullad kudde mellan J och sambon, så har han en liten barriär!

• Winnertaco

Shit, vilken dag! Fika på stan mellan 11-13, hem och ut med hunden i en timme och sen hömta sambon på jobbet och åka och handla. När vi precis kommit hem kom svärmor förbi, sen åt vi och sen vaknade monstret J. Nu har jag ont i snittet och är helt slut...

Puck
    Vad trist med begravningen. Kan ni inte få komma om ni lovar att gå ut om han börjar skrika? Det har varit "kravet" på de få begravningar jag varit på.

• Winnertaco

Puck
    Jag förstår hur du känner, jag är likadan. Det är ju pinsamt att vara till besvär, liksom!

• Winnertaco

Puck
    Jag brukar köra med "brevbäraren kom med det här idag" när jag har beställt grejer som jag inte har berättat om

• Winnertaco

Andreas är HELT ointresserad av kläder till J, han bara tar det som ligger överts i högen (eller nej, oftast ropar han på mig att jag ska komma och välja kläder åt henne...). Shoppa kläder har han inte lust med. Skönt iofs, jag får bestämma allt

• Winnertaco

Puck
    Det enda Andreas protesterar över är när jag vill blanda rosa och blått, då säger han att hon får personlighetsklyvning

• Winnertaco

Puck
    Den enda som sagt fel hittils är bvc-tanten, och då satt hon ändå och läste i journalen samtidigt, typ. Hon skämdes jättemycket och ursäktade sig med att det var omöjligt när de hade "fel" färg på sig. Stackarn, kan inte vara lätt att hålla reda på alla barn!

• Winnertaco

puck
    Min favvo-färg har alltid varit blått! Jag tycker att det är lite pinsamt att komma med rosa och vita kläder på J, det känns som att man inte vågar sticka ut det minsta när man har rosa på en tjej. Men det är ju inte mitt fel att vi får en massa rosa kläder Min mamma är väl typ den enda som vågar köpa blå och gröna kläder till J.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)