• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

synd att du inte fått nyheterna annars kunde ju jag komma på visning! fast du kanske inte får nyheterna alls?

• pucken

men va taskigt att du inte får den rosa! att du ska behöva beställa en till dig själv. nåja, du får sålt EN rosa till mig

• pucken

haha letw i rosa? kan jag inte tänka mig! hon tyckte att agge hade för mycket rosa ju

ska du ha vita brallor till? eller ska du ta bruna? jag är väldigt kluven, men jag har aldrig lyckats ha vita byxor förut så det lär ju inte hända nu heller.

• pucken

jag sätter mig alltid i en massa skräp när jag har vitt på mig. det är ett mirakel att brudklänningen överlevt utan fläckar. jag får köpa ett par rosa bralls annars såg ett par snygga på hm, på rea, fast i fel storlek.

• pucken

jag har nästan inga byxor alls. jag hatar att köpa byxor! magen har ju svällt sista veckan, om det inte var för att jag hade mens precis skulle jag fan tro att jag var gravid!

• pucken

jag har aldrig varit svälld vid mens förut. fast nån gång måste väl vara den första antar jag? hur som helst ska jag dra fram min crosstrainer så fort skinnsoffan är väck! micke har ju fått ett helt mail om den =)

• pucken

naj! jag klarar mig utan omställningar tack! jag får bli gravid igen, så vänder omställningarna tillbaka till hur det vara innan

nu ska jag i säng och försöka sova. micke får väl trötta ut mig
    god natt!

• pucken

oj jag fick visst sms från letw igår! såg jag nu

så har jag tydligen glömt att förnya mitt campuskort. det kan bli problem på tentan idag kortet måste vara giltigt, men mitt gick ut i februari.

• pucken

just ja, det var ju det jag skulle säga haha, letw hälsar att hon trivs alldeles ypperligt med ni-vet-vem

• pucken

nu har jag verkligen lyckats... micke stod och störde mig igår när jag fixade med mina linser, så jag glömde ha i linsvätska. den ena linsen har torkat under natten och det var mitt sista par nu får jag gå med mina megatjocka glasögon och se ut som min mormor!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)