• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

malla
    tja, bra fråga nåt mittemellan. jag kommer väl mest troligt halvbo där lite. eller mkt tar inte dit alla mina grejer iaf. bara det viktigaste kläder och symaskinen "flyttade" ju ihop när han fick semester och för att vi skulle ta hand om min kompis hund. sen var det kört vi som hade planerat att vänta till april-maj

• letw83

malla
    ja om inte annat så har vi inget val för isåfall ryms vi inte

• letw83

puck

vi bokar tågbiljetter när pengarna kommer

• letw83

3-4 mars. fast vi åker torsdagnatt och stannar i uppsala på fredagen. sen sover vi över där och bussar/tågar till stockholm på lördagmorgon. andreas har en massa kompisar där som han vill hälsa på.

• letw83

puck
    haha! okej=) nu måste jag fortsätta packa!!!

• letw83

hejsan svejsan=) nu har vi internet och har stökat hela dan.

nu hade vi tänkt äta glass men någon hade ställt frysen på max för att den skulle bli kall så glassen är hårdare än diamant nu tinar den på elementet

• letw83

elementet och elementet, men på blombrädan ovanför elementet står den. undrar hur länge vi får vänta. vi kanske får äta glass mitt i natten

• letw83

puck
    micro. vad är det för uppfinning? nej, andreas har ingen micro och syrran har min. vi ska hämta min imorgon dock

• letw83

tja, trodde inte jag skulle klara mig utan. men det har ju gått bra i fyra veckor nu. nu så ska vi mysa i soffan lite och se what about brian. glassen är nästan klar=)

godnatt!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)