Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Malla - jag har erbjudit A att han kan få sex av ngn annan eftersom jag itne "kan".. men då tycker han jar är knäpp och tycker att måste han leva utan så får det väl bli så.....

Men nej visst blir det väl ngn gång då och då.. men väldigt sällan, och under tvång från min sida... iaf inledningsvis.. ibland lyckas man ju övervinna sig själv lyckligtvis =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

JO man är ju inte mindre lycklig egentligen bara för att man avskyr att må illa, eller skriker av smärta när man går... Visst allt det är skit.. men man älskar ju inte bebisen mindre för det =)

• Melisabeth

MEn det är väl lätt så.. själv så menar man mest att "få ur sig" att en sak är jobbig eller mindre rolig eller vad det är.... och att andra med andra erfarenheter, annat sätt att vara ser det som rent avskyvärt gnäll.....
    Precis som att man själv tycker att folk gnäller över att de berättar/säger/påpekar att blablabla.....

Man har ju olika "toleransnivå" för när saker blir gnäll =)

• Melisabeth

JO man har ju en annan "ram" med MF i bagaget, jag tror dock ändå man måste vara lite ödmjuk inför att alla är olika och har olika sätt/behov... (inte sagt att ngn inte är det, utan menar generellt)

Själv har jag grinat en skvätt varje dag i närmare 7 års tid över mitt missfall.. Jag önskar verkligen att jag skojade, men det är helt sant... Det låter ju som löjligast i världen att göra det typ.... Och jag var helt övertygad om att om/när jag blev gravid/fick barn skulle jag inte klaga över en sak.. jag skulle uthärda precis allt, hur ont eller jobbigt det en var...

De fysiska bitarna - visst de kan vara jobbiga, jobbigt att inte kunna röra sig, att må illa, inte kunna äta osv... vist det är jobbigt, men mest jobbigt är det i psyket..
    SÅ det som jag trodde skulle "gå som en dans" för att man längtat så länge... det finns ju kvar, men på samma gång så flög det ut genom fönstret...
    ÄR ju lite som att man kan aldrig klaga för finns alltid ngn ngnstans som har det värre... OCh så funkar det ju tyvärr inte... det är ingen tröst...

• Melisabeth

bra att han gillar frukt iaf, även om han borde äta mer än det såklart =)

• Melisabeth

JO precis.. vore ju värre om han typ bara åt bröd eller nått =)
    Och jo de flesta äter väl när de blir hungriga =)

• Melisabeth

nica - kan ju vara återbud..... tror inte du skall tro att hon inte är bra för att hon lyckas ha lucka, utan vara glad att du får komma såpass snart, så du får det "överstökat" =)

Tokig - VI som hoppades =) Men är ju bra om det känns som det är på G iaf =)

• Melisabeth

Tokig =)
    JA då var det ju inte så mkt =)
    Ja men självklart att det är skönt att kolla upp saker, så man iaf vet att "än så länge är det helt ok" eller vad man nu vill att det skall vara =)

Nica - bra med ngn som har akuttider =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)