• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Jag har lyckats ta mig in till centralen en gång, och till Tumba en gång, så det går nog bra... Annars lämnar jag över till letw eller hennes karl!

Åh, jag vill inte laga mat ikväll, och jag är BARA sugen på en massa skräpmat!

• Melisabeth

Blir inte poo.p här, men jo det är sant.. de är inte så rörliga ute på vintern innan de kan gå ändå.. men då borde 74 funka bra =)
    Skall jag bara orka massa mig in till stan imorgon då - och köpa den också.... =)

Köpte en fleeceoverall, ofodrad idag - lagom till hösten innan det blir ordentligt kallt =)
    De hade ingen som kunde passa nu på våren, men vi hittade en fleecedress istället till det, så funkar säkert bra ändå =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

ska vi samlas hos fru för tårta då eller? och så tar vi tygaffärerna sen, på väg till petra?

• letw83

taco
    jag kan köra om du vill. körde mellan uppsala och danderyd en gång och det gick jättebra. sen har jag kört en del mellan täby och danderyd samt mellan danderyd och kungens kurva.

• letw83

fru
    du kör eller fred vi åker bara med

• Winnertaco

Det skulle ju blir bra, då är vi ju på rätt sida stan från början så att säga! Vi ska lämna Andreas i Bromma om det blir som planerat, och så sumpan sen då

• letw83

taco
    låter som en bra plan då. onödigt köra ända till vh och sen vända

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)