Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

HAHAHA =)

sicken bröllopsdag det vore =)
    Fast det vore väl också mer lläge när inte en viss herre kan störa =)
    Fast å andra sidan kanske bara åsynen skulle förvåna honom nog.. (inte för jag vet hur ni har det, men här hemma skulle det absolut räcka att visa för överraskningsmomentet) =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Kommer gå bra som vanligt tror jag Malla =)

Morrn morrn - A skulle till skolan tidigt, men var snäll nog att gå tyst så jag fick fortsätta sova =)

• Melisabeth

Det sämsta med att sova lätt...

Sover han alltid i vanlig säng eller??
    eller vanligt och vanlig.. 120  =)

• Melisabeth

Väldigt mkt för flickig med rosa och blommor för min smak, men det var ju djärv iaf =)

• Melisabeth

Ja det går ju att väga funktion mot andra saker.. och funktion är ju bra... =)
    Jag skulle dock fortfarande inte vilja ha den rosa och blommiga

• Melisabeth

Nä vore rätt trist om alla villa ha rosa och blommiga vagnar... då vore det ju inget speciellt längre =)
    Men jag tycker fortfrande att saker kan vara "balla" även om de inte är snygga/min smak =)

• Melisabeth

Låter inte som det är era dagar idag... får hoppas det tar sig i ngn ände iaf =)

• Melisabeth

Pucken - du som hänger på tradera av och till.. vilken typ av saker kan man sälja som inbringar ngt... typ mer än 5 spänn eller så??

Vi har så mkt "skräp" och annat som man skulle kuna göra sig av med.. men är ju dumt att slänga om det finns ngt som kan ge nga kronor eller så...

• Melisabeth

JA men då vet du ju vad du betalar för iaf =)

Tycks som att det är väldigt speciella saker som går bra.. såg att ett bar böcker som jag har (eller ngn i serien kanske) gick för sisådär 300-500 spänn.... men det tycks vara just "den" boken, och andra liknande får för typ 10 spänn.... Man skall visst veta vad man gör =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)