• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

puck
    han jobbar som grafiker på en reklambyrå. Men han har bara en utbildningspraktik och får sin lön från fk(a-kassebaserad). Han får väl egentligen inte jobba övertid men ibland blir det ju. Och vill han ha ut det i pengar får han det svart av chefen. Men bara 50=( så han tar helst ut det i tid.

måste prata med han när han kommer hem. vore schysst att låna till tåget men vi kommer ligga ännu mer back nästa månad för att jag inte har hunnit jobba nästan nå denna månad. fick pappret från belastningsregistret idag så förhoppningsvis får jag jobba de dagar som är kvar denna månad = 6 st. Får jag jobba heltid dom dagarna klarar vi oss men vi får ju se. vill liksom inte skippa stockholm....=(

• letw83

jag vet inte om dom andra har beställt. är det nån förutom vi som ens ska åka tåg? skulle inte dom andra köra bil?

• letw83

alltså. det går ju om vi helt enkelt äter mindre denna månad och så. och så får allt hänga på att jag får jobba dom här sista dagarna. men då ligger vi +/- 0 och det är inte SÅ kul att åka till sthlm utan pengar. lite hade jag ju tänkt shoppa....=(

• letw83

puck
    vi får se. han kommer hem alldeles strax så vi får kolla igenom och begrunda.

fru
    jo det hade varit nice. vi betalar 1000 spänn tor för sittplatser på natten. sova sittandes=)

• letw83

puck
    får kolla men jag tror inte det. har för mig att jag har kollat tidigare.
    men vi får äta palt i  stora lass. potatis är billigt. och palt är gott

• letw83

nix. han tjänar för mkt beräknat på den yta vi bor på iaf.

• letw83

puck
    tyvärr behöver vi pengarna nu och barn tar tyvärr nio månader att kläcka fram=)

• letw83

nu ska vi göra lunch. vi får se hur vi gör. ev stannar andreas hemma även om det känns trist.

• letw83

puck
    jag är frivillig. tyvärr bor jag en bit bort....

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)