Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Mel
    Haha, garanterat!

• Winnertaco

Mel
    Kanske köpa nått riktigt gott att smaska på, hyra en riktigt bra film som bara du vill se och bara njuuuuta av eftermiddagen? Lite halvbilligt alternativ!

• Winnertaco

Gomorron!

Puck
    Det är otroligt dåligt gjort av din kusin! Jag tycker att det är jätteviktigt att barnen i släkten får träffa varandra, speciellt om de är jämnåriga! Fatta vad bar det är om de blir kompisar och man behöver barnvakt, tex! Det är ju mycker lättare att fråga en släkting än någon annan!

Mel
    Det är härligt med hundpussar på morgonen! Vårt monster är hos Andreas syster, hur skönt som helst! Andreas är i Norrköping på match, och jag kände att det kunde bli lite mycket med både J och hunden en hel dag, de är inte hemma förrens sent ikväll.

• Winnertaco

Puck
    Jag tycker att det är rent fräckt att inte bjuda släktingar som bor i närheten på sånna tillställnignar som tex ettårskalas! Fast i min släkt "bjuder" vi inte, man får komma och gå som man vill om nån fyller år, så slipper någon känna sig utanför!

Fru
    Skönt med sovmorgon, jag försökte få J att förstå att vi skulle sova mer kl 9, men hon bara spottade ut nappen och vägrade...

• Winnertaco

Det gjorde hon rätt i i sånna fall

Undra vad vi ska hitta på idag då... Prommis med nya vagnen är planerad, men jag vill ha ett mål med prommenaden, typ hälsa på någon. Men det är ingen hemma verkar det som. Att gå 2 mil till svärisarna verkar lite väl saftigt eftersom jag antagligen kommer att känna av snittet efter ett par km *muttrar*

• Winnertaco

puck
    Det är du värd om du ska läsa 50 sidor i en urtrist metodbok! Jag är sjuuuukt sugen på cheeseburgare, funderar på om prommisen ska bli ner till jobbet för lunch och uppvisning av Johanna, så blir det slut på tjatet sen i alla fall!

• Winnertaco

Fru
    Åh, vad roligt!!! Jag har blivit bjuden på ett party, men vi vet inte när än! Såååå snygga kläder!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)