Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Det låter ju bra det, då kan jag kika på partyt här och så handla av dig sen så tjänar du pengarna!
Det låter ju bra det, då kan jag kika på partyt här och så handla av dig sen så tjänar du pengarna!
Jag tror att det är så att för att få ta ut 60-kronorsdagarna på helgen så måste man ta ut fredag eller måndag, det kan vara annorlunda för sgi-dagarna.
Klart att man måste handla om man ska på kläd-party!!!
Det är väl så att det är upp till varje kommun att besluta om de vill införa vårdnadsbidrg eller inte, det tillåtet att ha det numer, det var det inte förut. Tror jag...
Puck
Det går nog, bara man är övernrs om att spara och leva snålt! JAg skulle luuuungt kunna göra det om det innebar att jag fick åka till Thailand!
Skulle du inte ha hamburgare, puck? Fast jag skulle rösta på pizza eller kebab.. Eller en riktigt flottig kebabpizza!! Åhhhh.... (imorrn får jag börja banta igen, imorrn....)
Äh, nu börjar det ju snöa här, vem vill gå ut då?
Mel
Oj, det lät som ett farligt projekt! Men det är skönt att få ordning på saker och ting!
Tvättmaskinen igång och jag har strukit det mesta av stryktvätten.... Snacka stolt jag är!
Mel
Jobbigt, jag HATAR att ha saker halvgjorda och jag hatar när det är kaos hemma med sånna där grejer!
Jag får besök i alla fall, så jag behöver inte vara helt ensam hela dagen!
Fru
Jag antar att ni även tänker komma hit till Gävle med meadi-kläderna som jag köper av dig sen Vi lovar att bjuda på kaffe, liksom....
Hej Nica!
Vad trist att hormonerna inte vill gå ur kroppen! Hur längesen är det du fick mf nu?