• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

letw
    va säger du!? är du ok?

• pucken

huvudsaken är att du är okej! en bil är bara en bil, men letw är faktiskt letw.

• pucken

malla
    men det brukar ha gått bra när man känner sig nöjd när man åker hem. och på tal om tentor hämtade jag ut två st idag, och jag blev riktigt besviken på den ena =( det var analystentan jag gjorde för ett par månader sen, och jag har koll på det som tenterades. ändå hade jag bara 1,5 p över godkänt, fattar inte =( men det verkade som om nästan ingen fått bra resultet på den tentan. tycker det är kasst, man ska väl inte sätta dit folk?

• pucken

två veckor är bättre än tre, som det tar för min inst att rätta. men brukar de inte vara schyssta om man blandar ihop lite? det tyckte jag att de var på gk och fk iaf, annat är det på sociologen där man får 1 p avdrag för att man glömt skriva "i genomsnitt" på ett stället, fast man tjatat om det i typ 10 rader tidigare.

• pucken

haha när jag skrev tenta i hälsopsykologi skrev jag dit min mailadress och sa att jag gärna villa ha resultatet tidigt för vi skulle på bröllopsresa =)

• pucken

wiiii det hoppas vi! det gick säkert bra =)

jag fick precis reda på att vi ska ha föreläsningar den här terminen, jag vet inte vad jag ska säga. vi har ju för fan 15 p undersökning! NÄR ska vi hinna ha föreläsning? och vi ska dessutom ha 5 böcker som kostar 500 kr st, hur kul är det?

• pucken

fru
    jag letar för fullt, men begagnataffären på campus har inte nån av böckerna, har inte hittat nåt på nätantikvariat heller =( jag tänker INTE lägga 2500 på böcker till nästa vecka, no way, det är min shoppingkassa!

• pucken

taco
    mm men låna böcker är inte lätt, det är kö på allt. man hinner få boken lagom tills man är klar med kursen =)

• pucken

och nu är micke sur på mig =( för att jag är trött. förlåt mig liksom, jag vaknade 4 och kunde inte somna om, sen har jag suttit i skolan hela dagen. nä, den där karln övergår mitt förstånd.

• pucken

mm å andra sidan är det knappast meningen att 6900 ska täcka 2500 i böcker. får se, verkade inte vara nån kö på ena boken på su.

jag var inte sur, nu är jag det =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)