Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Appropå faderskap, är det någon som vet varför de vill veta barnets födelsevikt när man ska skriva på papperna? Vi beställde tid i fredags och då frågade de efter Johannas födelsevikt...
Appropå faderskap, är det någon som vet varför de vill veta barnets födelsevikt när man ska skriva på papperna? Vi beställde tid i fredags och då frågade de efter Johannas födelsevikt...
PuckEN och PuckO är två helt skilda saker
Jag blir inte så värst påverkad av abortnej-sidan, deras strategi är att skrämma redan olyckliga kvinnor och ge dem dåligt samvete över att de väljer abort, och bara det att 15-åroga killar stöder dem säger väl allt... V ad vet en 15-årig KILLE om hur det är att vara i den situationen att man behöver fundera över att göra abort? Jösses... Nä, en bortskämd snorunge är det där! (Vad gör en 15-årig kille på fl öht....)
Malla
Det är ju just detta som gör att man "inte bryr sig" om denna organisations propaganda, de har inga argument... Antagligen har de inte så mycket hjärna att de kan klämma fram några argument!
Jag skrev vad jag tyckte i tråden om lönerna (vad jag tyckte om TS, att han fullständigt saknar verklighetsuppfattning mm), men då blev mitt inläg borttaget och jag fick en tillsägelse. Man får visst inte säga vad man tycker, men man får länka till sidor som abortnej... Mysko...
Nu sover Johanna och Andreas är på träning. Han tyckte att jag skulle väcka J så att det går att få henne att somna sen... Aldrig i livet, nu äntligen kan jag sitta vid datan ostörd en stud, eller göra nått jag tänkt göra hela dagen, och han tycker att jag ska VÄCKA ungen. Not!
Hoppas det går bra på vul:et imorrn, Kickan! Risken finns väl tyvärr att man inte ser nånting eftersom det är så tidigt, men jag hoppas att det ser bra ut i alla fall!
Jag skulle bra gärna vilja säga exakt vad jag tycker till den där JohnG, men jag vågar inte, då blir jag väl avstängd eller nått...
Fru
Haha.. jag har också lite svårt att fatta vissa råd man får om säkerhet, men man kan väl aldrig vara tillräckligt försiktig antar jag!
Nu vet jag varför de vill veta fördelsevikten när man ska skriva på om faderskap! De ska räkna ut när bebben tillverkades, för att man ska kunna intyga att man hade sex vid den tidpunkten.... Jösses... Hoppas verkligen att det är en "snäll" människa vi får träffa som inte ställer en massa dumma frågor opm hyur ofta vi hade sex osv, för då kommer Kristin att bli otrevlig
Fru
De frågade om födelsevikt när Andreas ringde och beställde tid, och tydligen använder de den för att räkna ut "tillverknikngsdatum". Det skulle inte förvåna mig om de har nån metod från stenåldern som de använder...
Haha, jag är som fru när jag lagar mat, maten brukar brännas vid för att jag måste rensa upp under tiden
Jag har ingen aning om hur de använder vikten för att fastställa tillverkning, men min mamma sa att det var så. Den första tanken som slog mig var att de skulle göra värsta undersökningen om ifall det var rimligt att Andreas var pappa med den födelsevikten eller nått...