• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

malla
    Denzin, Norman, K & Lincoln, Yvonna S (red.): Collecting and Interpreting
    Qualitative Materials. Thousand Oaks. 2003.
    Frankforth-Nachmias, Chava & Nachmias, David: Research Methods in the Social
    Sciences. Arnold. London. 5:e uppl 1996.
    Gomm, Roger: Social Research Methodology. A Critical Introduction.
    Houndmills: Palgrave. 2004
    Oppenheim, Abraham N: Questionnaire Design, Interviewing and Attitude
    Measurement. London. Continuum. 2000.

och för övrigt: YES!
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

• pucken

letw
    va? men hallå, va knäppt att det blir ditt fel för att han tvärnitar i en korsning. fast det är klart, de vill väl att man ska ligga en km efter om det är halt =)

• pucken

letw
    men alltså, han kanske inte har läst läxan =) dubbelkolla med någon annan och jävlas lite med killen!

haha har jag berättat om när pappa åkte fast för fortkörning? polisen gömde sig i en buske och pappa blev sur, så han körde fram och tillbaka på vägen hela dagen, skitsakta så ingen annan skulle få böter. han blev stoppad och fick blåsa, sen fortsatte han köra fram och tillbaka. han tog bara paus för att äta lunch typ =)

• pucken

malla
    ska kolla på måndag om han har tips på alternativa böcker, så sälj dem inte än =) annars har jag satt upp mig på kö och har första tjing så fort böckerna kommer in på bibblan i skolan, trodde det skulle vara milslång kö.

• pucken

letw
    äh, liiiite kan man ju kivas!

malla
    haha jag med, har jättemycket böcker som jag säkert skulle kunna få några lappar för. men de kan vara bra att ha =)

• pucken

tur att man inte har bil. eller körkort. lika bra, så slipper samhällsfaran pucken köra på våra vägar =)

• pucken

mm jag måste bo nåt ställe med bra förbindelser, och det är helt ok. vill inte bo ute i skogen ändå =)

• pucken

jag har ont i magen? tror ni det har att göra med tuggummipåsen jag tuggat i mig idag?

• pucken

taco
    haha nä, men de sista 20 har jag tuggat upp på typ 15 min =) jag gillar lakritstuggummi!

letw
    åhh jag måste också äta nåt, är lite hungrig faktiskt *känner efter übernoga*

• pucken

taco
    jag har också tagit upp mitt nya liv, jag SKA ner till 60 nånting. kan alltid käka ett äpple eller nåt innan jag lägger mig =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)