Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Här ser det ut som kriget i hela lägenheten just nu...
Här ser det ut som kriget i hela lägenheten just nu...
Nu vill inte Johanna sova... Vääääldigt förvånande
Fru
Ja, det är tur att våra bångstyriga bebisar sover på natten i alla fall *peppar, peppar*
Fru
J vaknar också en gång, har aldrig behövt amma mer än en gång under natten *peppar, peppar igen* Jag börjar också känna att "bara jag får sova", att hon ska sova i sin egen säng är inte lika viktigt längre
Nu är vi också vakna. Johanna sov i princip hela natten idag med, sköööönt! Andreas försov sig imorse, så nu måste JAG gå ut med hunden snarast möjligt. Suck...
Mel
Det är då man sparkar karln på smalbenet så att han vaknar!
5 kg är ju mer än ok än så länge! Jag gick upp 16-17 kg och hade ÅNGEST, men allt bara ramlade av mig efteråt som tur var!
Puck, har du inget "ångestskåp" där man kan lägga allt man inte vet vart man ska göra av?
Om din svärmor hämtade sina grejer så hade du ju massor med plats för ångestgrejer!
Mel
Man blir helt klart annorlunda när det är barn med i bilden, jag trodde aldrig att vi skulle våga ha bebisen sovande mellan oss i sängen, men det går ju hur bra som helst!
Puck
Med tanke på vår ekonomi denna månad så skulle jag göra typ vad som helst för en hundring rakt ner i fickan!
De få nätter som Andreas tar J bara flyger han upp här jag petar på honom, för då har han så dåligt samvete över att jag aldrig får sova!
Andreas ringde för en stund sedan. Svärfar har ALS *gråter* Vi har vetat länge att han har någon form av nervsjukdom, men inte vad. Ingen rolig diagnos direkt Imorgon har han en tid hos läkaren och vi får följa med om vi vill för att få veta lite mer. Jag vet inte hur jag ska göra, man kan väl inte släpa med en skrikig pytteliten antar jag...
Jag har i alla fall städat köket som terapi, alltid något!