• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

vi är inte heller särskilt romantiska =) förra året råkade vi hamna på en kinarestaurang för vi hade inget bättre för oss typ. det där med ätbar massageolja lät faktiskt rätt bra, men det får vi nog ta när en viss liten herre inte kan störa =)

haha eller så köper jag en strap-on, det lär iaf överraska honom!

• pucken

haha tänk er hans min när jag säger till honom att dra ner brallorna, böja sig framåt och blunda =) guuud va kul det måste se ut!

malla
    ja varsågod =) fast kanske inte så smart när ni inte känner varandra. ungen klagade lagom när farmor hade honom förra fredagen =( fast det är klart, en kväll med henne är ingen höjdare.

• pucken

malla
    jo precis, han är vaken heeela kvällarna och han är inte alltid särskilt road av att göra saker. men det blir nog kul att fira bröllopsdag med honom också!

• pucken

god morgon.

lycka till malla! men det är säkert bara bra med tjejerna i magen ska du se =)

agge och jag har inte haft någon rolig natt. han somnade halv tre efter många om och men, så sent har han inte somnat på ett par månader. sen har han sovit jätteoroligt och vaknat ofta och gnällt. ja har knappt sovit nåt eftersom agge och jag sov i 120-sängen, och jag är väldigt lättstörd när jag sover. jaa, vad gör man inte för sin älskling?

• pucken

nä,han brukar sova i spjälsängen. men när jag ska natta honom är så orolig och kommer inte till ro, då sover jag hellre i samma säng hos honom. vet inte om han är ovan vid att jag nattar honom, för han somnar ordentligt när micke tar honom.

• pucken

haha jag försökte övertala micke till en sån vagn skitlänge, tycker den är riktigt cool. efter det försökte jag övertala honom till en bugaboo, men den ville han inte heller ha, så det blev ju då emmaljungan. det roliga är att när fru och fred var här med sin bugaboo, så undrade micke varför inte vi köpt en sån smart vagn. ja du micke, fråga dig själv =)

• pucken

haha nä, alla är vi olika! jag är då ett stort fan av rosa, men inte riktigt lika stort som fru, hon slår mig med hästlängder.

• pucken

taco
    ja du, och inte blir det bättre heller. en dag som börjar dåligt brukar alltid sluta dåligt, iaf för mig. så jag vet att min dag kommer att gå helt åt helvete eftersom jag inte sovit och redan känner mig sur och grinig.

• pucken

jaha, och där fortsätter min underbara dag. agge är trött och vägrar sova, precis som mellan 23 och 02.30 i natt. tjoho!

mel
    mm jag ser ofta saker som jag gillar, men som inte är min stil. det är synd, för jag hittar sällan saker som verkligen min stil =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)