Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ja, man kanske skulle försöka att ta sig ut på dagen prommenad. Hunden skulle nog uppskatta det om inte annat...

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Ärligt talat så tycker jag lite tvärtom... Alla är söta när dom är bebisar, det är när dom blir större som vissa inte är söta längre. Nä, ursh vad hemsk jag är!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Letw
    Jag oroade mig för att få en ful bebis (tänk vad pinsamt det skulle bli ), men när hon kom ut var hon ju det mest perfekta man kan tänka sig. A kommer att tycka exakt lika om er bebis när ni får barn!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Letw
    Andreas kan vara lite likadan, han säger tex att han inte har nån glädje av andras barn, och jag kan inte förstå eftersom jag kan sitta och gulla med en bebis i timtal även om det inte är min egen! Karlar har nog en lite annorlunda syn på det hela. Andreas tycker att Johanna fortfarande är ett "kolli", medans jag tycker att hon blivit alldles för stor!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Vad bra, nu fick jag en definition av bebis, jag har funderat mycket på när de slutar vara bebisar. Och när slutar de vara spädbarn?

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Antagligen beror det väl på våra hormoner att vi ser olika på bebisarna, han vill ju mest att hon ska bli större så att de kan gå ut opch spela basket och åka pulka tillsammans. JAg vill ju mest ligga och gosa

Fru
    Jag tycker knappt att Johanna är en bebis längre, hon har börjat utveckla alldeles för mycket personlighet för det. En bebis är någon som bara ligger och sover och skriker

Johanna 061223
  • Winnertaco

Asså, vem kom på att man skulle tillverka tröjor till bebisar?!? Helt värdelöst..

Nu ska vi ut med hunden!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Undra om det bara är jag i hela världen som inte gillar lost?? Fast det kanske mest handlar om att se det från början så att man fattar

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Bara det faktum att Wentworth Miller är med gör ju att man kan titta, sen spelar det ingen roll hur kass handlingen är... Nu tycker jag att det är otroligt spännande, men ändå... Bara att få dregla över honom hade räckt

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)